Fandom

Gothicpedia

Russel

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Russel
Russel (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Russel

Russel – postać, występująca w Gothic 3. Jest to dowódca buntowników z Nemory.

Gothic 3 Edytuj

Na początku swojej wizyty w Nemorze Bezimienny nie wie, że Russel jest tu przywódcą, gdyż buntownicy nie zdradzają tożsamości swego przywódcy obcym, z obawy przed orkami. Zleca bohaterowi zadanie przyniesienia towarów z pustyni, które leżą w namiocie niedaleko przełęczy do Varantu. Ich poprzedni właściciele, asasyńscy kupcy, zostali wymordowani przez zębacze. Zleca też zadanie znalezienia silnego wojownika do obrony dolnego wejścia do Nemory. Tym wojownikiem będzie paladyn Karlen. Po wykonaniu tych dwóch zadań i osiągnięciu w obozie reputacji 75% Bezimienny dowie się że to on jest tu szefem. Russel oficjalnie wita go wtedy w Nemorze. To do niego musimy dostarczyć wiadomość od Charlesa, proszącego o posiłki, których niestety nie dostanie. Możemy mu również donieść, że buntownik Hengley napadł na farmę Farmona.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależą od decyzji bohatera. Jeśli będzie on wspierał orków i zniszczy Nemorę, Russel zginie lub ucieknie. Jeżeli będzie pomagać buntownikom, jego dalsze losy pozostaną nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów Nemora jest opuszczona.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Quest Pack 4 nosi on ciężki pancerz straży.
  • Nawet jeśli Bezimienny nie wie, że to Russel dowodzi Nemorą, a gdy bohater zniszczy wcześniej jakiś obóz buntowników, podchodząc do niego buntownik zaczepi go tekstem, którego używają tylko dowódcy innych obozów. Dzięki temu od razu bohater może się dowiedzieć kto dowodzi w Nemorze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki