Fandom

Gothicpedia

Rupert

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Rupert – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to handlarz i czeladnik Mattea, mieszka w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Do Khorinis przybył na trochę przed Bezimiennym i niedługo po tym został czeladnikiem Mattea, dzięki czemu zyskał obywatelstwo Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Handluje przed sklepem swego mistrza na niewielkim straganie. Sprzedaje głównie żywność i przedmioty codziennego użytku. W wolnych chwilach sprząta ulice przed sklepem lub robi sobie krótkie przerwy. Sprzedaje żywność i inne tanie przedmioty na straganie. Udziela Bezimiennemu kilku informacji na temat swojej pracy, buntu chłopów i najemników. Jednak w celu pomocy w dostaniu się do górnego miasta, odsyła bohatera do swojego pracodawcy, gdyż on sam nie jest nikim ważnym w Khorinis.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Rupert nadal sprzedaje artykuły spożywcze. Velaya w poszukiwaniu krawca do przerobienia szaty maga ognia powinna zwrócić się do niego, gdyż dostatecznie zna się na tym fachu. Po zapłaceniu stu sztuk złota handlarz przerobi tę szatę, jednak będzie potrzebował dwóch dni na wykonanie pracy. Kiedy wojowniczka wraca do niego po tym czasie może cieszyć się zbroją, która nie zawiera żadnych znaków klasztoru. Rupert później próbuje zrobić zbroję z pancerzy pełzaczy, jednak jego starania kończą się niepowodzeniem. Jeżeli Velaya zdobędzie ów pancerz kupiec prosi ją, aby niezwłocznie do niego przyszła. Po pokazaniu się w tej zbroi nazywa twórcę mistrzem nitki.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, a Rupert został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź został wzięty do niewoli.

Ciekawostki Edytuj

  • W podstawowej wersji Gothica II można kupić u niego nieskończoną liczbę jabłek, które (po zjedzeniu odpowiedniej ilości) dodadzą bohaterowi na stałe punkty siły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki