FANDOM

W Gothic II jest o wiele więcej run teleportacyjnych niż w poprzedniej części gry. Ich opisy wyglądają następująco:

Ikona Nazwa Znajduje się Do
Teleport przełęcz GD Do przełęczy w Górniczej Dolinie Na beczkach w dolince za drewnianym mostem (koło wejścia do opuszczonej kopalni), tam gdzie są polne bestie (II rozdział)
w Lodowej Krainie obok wielkiej jaskini. (II rozdział)
Wyjścia z doliny
Teleport zamek GD Do Zamku Na jednym ze stołów obok pentagramu w świątyni magów ognia (dawna siedziba magów ognia z Gothic) (II rozdział) Na pentagram w Świątyni Magów Ognia znajdującej się w Zamku.
Teleport wieża Xardasa GD Do wieży Xardasa w Górniczej Dolinie Na stole, tam gdzie kiedyś Xardas czytał księgę (II rozdział) Przejścia między dwoma iglicami na najwyższym piętrze w starej wieży Xardasa
Teleport przelecz khorinis Do przełęczy Khorinis Przy martwym paladynie, strzegącym wejścia na przełęcz (III rozdział) Obok drewnianego mostku, który znajduje się przed bramą do Górniczej Doliny.
Teleport Xardas Do wieży Xardasa nieopodal Khorinis Bohater otrzymuje od Lestera po powrocie z Górniczej Doliny (III rozdział) Przed wejście do wieży nekromanty w Khorinis.
Teleportacja miasto portowe Do miasta portowego Bohater dostaje od Lorda Hagena po dostarczeniu dowodów od Garonda (III rozdział) Dzielnicy portowej w mieście obok miejsca, gdzie za dnia stoi Lares.
Teleport Onar Do farmy Onara Bohater otrzymuje od Lee (III rozdział) Pola, gdzie trenuje Cord.
Teleport klasztor Do klasztoru Bohater dostaje od Pyrokara (III rozdział) Przed wejście do klasztoru.
Teleport do tawerny Do karczmy Orlana Można kupić u Orlana za 500 sztuk złota (III rozdział) Skrzyżowania ścieżek koło Gospody pod Martwą Harpią.
Teleport komnata Do ukrytej komnaty w Bibliotece Magów Ognia (Tylko jako paladyn) Bezimienny wykonuje tę runę w V rozdziale po przeczytaniu almanachu w podziemiach klasztoru. Aby ją stworzyć potrzebuje kamienia runicznego i wody święconej. Zamkniętego pomieszczenia za ścianą; obok podziemnej biblioteki w klasztorze.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Runy teleportacyjne (Gothic II)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki