Fandom

Gothicpedia

Runy teleportacyjne (Gothic II)

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

W Gothic II jest o wiele więcej run teleportacyjnych niż w poprzedniej części gry. Ich opisy wyglądają następująco:

Ikona Nazwa Znajduje się Do
Teleport przełęcz GD.gif Do przełęczy w Górniczej Dolinie Na beczkach w dolince za drewnianym mostem (koło wejścia do opuszczonej kopalni), tam gdzie są polne bestie (II rozdział)
w Lodowej Krainie obok wielkiej jaskini. (II rozdział)
Wyjścia z doliny
Teleport zamek GD.gif Do Zamku Na jednym ze stołów obok pentagramu w świątyni magów ognia (dawna siedziba magów ognia z Gothic) (II rozdział) Na pentagram w Świątyni Magów Ognia znajdującej się w Zamku.
Teleport wieża Xardasa GD.gif Do wieży Xardasa w Górniczej Dolinie Na stole, tam gdzie kiedyś Xardas czytał księgę (II rozdział) Przejścia między dwoma iglicami na najwyższym piętrze w starej wieży Xardasa
Teleport przelecz khorinis.gif Do przełęczy Khorinis Przy martwym paladynie, strzegącym wejścia na przełęcz (III rozdział) Obok drewnianego mostku, który znajduje się przed bramą do Górniczej Doliny.
Teleport Xardas.gif Do wieży Xardasa nieopodal Khorinis Bohater otrzymuje od Lestera po powrocie z Górniczej Doliny (III rozdział) Przed wejście do wieży nekromanty w Khorinis.
Teleportacja miasto portowe.gif Do miasta portowego Bohater dostaje od Lorda Hagena po dostarczeniu dowodów od Garonda (III rozdział) Dzielnicy portowej w mieście obok miejsca, gdzie za dnia stoi Lares.
Teleport Onar.gif Do farmy Onara Bohater otrzymuje od Lee (III rozdział) Pola, gdzie trenuje Cord.
Teleport klasztor.gif Do klasztoru Bohater dostaje od Pyrokara (III rozdział) Przed wejście do klasztoru.
Teleport do tawerny.gif Do karczmy Orlana Można kupić u Orlana za 500 sztuk złota (III rozdział) Skrzyżowania ścieżek koło Gospody pod Martwą Harpią.
Teleport komnata.gif Do ukrytej komnaty w Bibliotece Magów Ognia (Tylko jako paladyn) Bezimienny wykonuje tę runę w V rozdziale po przeczytaniu almanachu w podziemiach klasztoru. Aby ją stworzyć potrzebuje kamienia runicznego i wody święconej. Zamkniętego pomieszczenia za ścianą; obok podziemnej biblioteki w klasztorze.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Runy teleportacyjne (Gothic II)

Więcej w Fandom

Losowa wiki