Fandom

Gothicpedia

Rtęć

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Rtęć
Rtęć (ikona) (Gothic I) (by SpY).png
Rtęć (Gothic I) (by SpY).png

Informacje
Typ
Substancja
Wartość kupna
Brak możliwości kupna
Wartość sprzedaży
13 bryłek rudy
Występowanie
Questowy
Nie
Kod
ITMI_ALCHEMY_QUICKSILVER_01

Rtęć – przedmiot występujący w Gothic oraz modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest to mała, podłużna fiolka koloru turkusowego z naklejoną w dolnej części etykietą.

Gothic Edytuj

Przedmiot ten nie ma żadnego praktycznego zastosowania. Bezimienny może znaleźć cztery butelki wewnątrz zamkniętej skrzyni, która znajduje się w pomieszczeniu gdzie przybywa mag wody - Riordian. Bohater może sprzedać jedną butelkę za trzynaście bryłek rudy.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Bezimienny nadal może odnaleźć cztery butelki rtęci w skrzyni znajdującej się w Nowym Obozie. W modyfikacji dodano dwie dodatkowe buteleczki, jedna znajduje się w obozie przemytników na półce w chatce Servina. Szóstą i ostatnią butelkę bohater odnajduje odkrywając świątynię pradawnych, leży ona na półce regału w lewej komnacie od wejścia. Wartość sprzedaży nie zmieniła się w modyfikacji.

Ciekawostki Edytuj

  • Tak samo jak sól, siarka i czysty alkohol, jest to pozostałość po niedokończonej implementacji alchemii do części pierwszej serii Gothic. Świadczy o tym zapis konwersacji, dwóch programistów w skryptach gry:
    "// FIXME: noch benutzen? // NEin, aber liegen überall ind er Welt, von daher als Ambient Items drinlassen!M.F."
    (tłum. "// FIXME: nadal uzywać? //Nie, ale są wszędzie na świecie, w związku z tym, należy pozostawić w występujących przedmiotach! M.F.")

Więcej w Fandom

Losowa wiki