FANDOM

Roscoe – postać, występująca w Gothic. Jest szkodnikiem, pełniącym funkcję ochroniarza Laresa.

Gothic Edytuj

Mieszka w Nowym Obozie. Cały czas stoi przed domem Laresa. To on decyduje, kto może się spotkać z szefem szkodników. Przepuści Bezimiennego jedynie wtedy, jeżeli ten da mu pierścień otrzymany od Mordraga, chociaż sam niezbyt wierzy w jego powrót, równocześnie wykonując zadanie dla Thorusa lub będzie pragnął dołączyć do Nowego Obozu oraz gdy przyniesie mu listę towarów ze Starej Kopalni, wtedy będzie bardzo chwalił bohatera.

Returning Edytuj

W modyfikacji Returning 2.0 jest jednym z najemników Onara pilnującym porządku w tawernie pod Martwą Harpią.

Dalsze losy Edytuj

Jego losy po upadku bariery są nieznane. Prawdopodobnie nie udało mu się uciec z kolonii, tym samym zginął bądź został bandytą.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Bezimienny użyje na nim zaklęcia urok, stanie się on przyjaźnie nastawiony dla bohatera i wpuści go do Laresa.
  • Jeżeli Bezimienny będzie należał do Starego Obozu i ominie dwóch pozostałych strażników (można tego dokonać, wspinając się na dach domu obok) Roscoe zaatakuje bohatera.