Fandom

Gothicpedia

Roscoe

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Share

Roscoe
Roscoe (Gothic I) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Poziom
11
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Org_840_Roscoe

Roscoe – postać, występująca w Gothic, jest szkodnikiem pełniącym funkcję ochroniarza Laresa.

Gothic Edytuj

Mieszka w Nowym Obozie. Cały czas stoi przed domem Laresa. To on decyduje, kto może się spotkać z szefem szkodników. Przepuści Bezimiennego jedynie wtedy, jeżeli ten da mu pierścień otrzymany od Mordraga, chociaż sam niezbyt wierzy w jego powrót, ówcześnie wykonując zadanie dla Thorusa lub będzie pragnął dołączyć do Nowego Obozu oraz gdy przyniesie mu listę towarów ze Starej Kopalni, wtedy będzie bardzo chwalił Bohatera.

Dalsze losy Edytuj

Jego losy po upadku bariey są nieznane. Prawdopodobnie nie udało mu się uciec z kolonii, tym samym zginął, bądź został bandytą.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo iż jest jednym z najbardziej zaufanych ludzi Laresa nie nosi ciężkiego stroju szkodnika.
  • Kiedy Bezimienny użyje na nim zaklęcia urok stanie się on przyjaźnie nastawiony dla bohatera i wpuści go do Laresa.
  • Jeżeli Bezimienny będzie należał do Starego Obozu i ominie dwóch pozostałych strażników (można tego dokonać wspinając się na dach domu obok) Roscoe zaatakuje bohatera.
  • W modyfikacji Returning 2.0 jest jednym z najemników Onara pilnującym porządku w tawernie pod Martwą Harpią.

Więcej w Fandom

Losowa wiki