Fandom

Gothicpedia

Rod

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Rod – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest jednym z najemników mieszkających na farmie Onara.

Przed akcją gry Edytuj

Należy do grupy Sylvia i razem z nim walczy z orkami na południu. Po przybyciu na wyspę Khorinis dołącza do Lee, tworząc z Sylviem oddzielną grupę.

Gothic II Edytuj

Większość dnia i nocy spędza pilnując głównego wejścia na farmę, rozmawiając w międzyczasie z nieznanym z imienia najemnikiem. Późnym wieczorem idzie spać do głównego budynku na farmie. Kiedy Bezimienny, będzie chciał dołączyć do najemników, Rod poprze bohatera gdy ten uniesie jego miecz. Aby Bezimienny mógł podnieść miecz, musi mieć co najmniej trzydzieści punktów siły. Bohater może też zdobyć uznanie Roda, gdy ten pobije najemnika. Po zdobyciu uznania, będzie nauczał bohatera walki bronią dwuręczną. W czwartym rozdziale Rod, jako łowca smoków razem ze swoim najlepszym przyjacielem Cipherem wyruszają do dawnej kolonii karnej, aby zabić bagiennego smoka - Pandrodora. Mogą pomóc Bezimiennemu w polowaniu na tego smoka. Rod bardzo narzeka na za ciasne buty, które źle zrobił mu kowal Bennet. Pomimo faktu że smok na którego polował został zabity, Rod postanawia pozostać w Górniczej Dolinie.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent razem z Cipherem został jeszcze trochę w dolinie, lecz gdy palisada upadła, prawdopodobnie razem z nim uciekł i ukrył się. Możliwe również ze trafił do niewoli zielnonoskórych.

Ciekawostki Edytuj

  • Rod nie występuje w modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki. Bohaterka nie może znaleźć go ani na farmie Onara, ani wśród poległych na przełęczy.
  • Wyruszając z Cipherem do Górniczej Doliny ma standardowy ekwipunek łowcy smoków - pancerz i kiepski miecz. Swój imienny miecz dwuręczny mógł zgubić lub jest to błąd twórców.
  • W modyfikacji Returning po zgładzeniu smoka z bagien wraz z Cipherem udaje się do pozostałych łowców smoków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki