FANDOM

Rhen – postać występująca w modyfikacji Piratenleben jako protagonista, a także jako postać niezależna w modyfikacjach Przeznaczenie oraz Odyseja – W imieniu króla. Jeden z obywateli miasta Khorinis.

Piratenleben Edytuj

Jest młodym człowiekiem, pracował wcześniej w Czerwonej Latarni. Pragnie zostać piratem. Pewnego dnia kupuje od alchemika zwój teleportacyjny, dzięki któremu przenosi się do obozu piratów kapitana Grega. Po ciężkiej pracy spełnia swoje marzenie, dołączając do nich. Pomaga piratom na lądzie, po czym dołącza do jednego z trzech oddziałów. Po wejściu na statek pomaga w jego naprawach i znajduje mapę morską do zapomnianej wyspy. Załoga wyrusza na miejsce, planując przystanek na, co najmniej, kilka tygodni, więc budują chaty na brzegu. Rhen zwiedza wyspę, odnajdując „wspólnika”, podziemną kryptę, a na końcu odnajduje różnicę między jego załogą, a Budowniczymi – dla piratów skarb to złoto, drogocenne kamienie itp., natomiast dla Budowniczych skarbem jest wiedza.

Przeznaczenie Edytuj

Występuje w modyfikacji Przeznaczenie. Należy do Wodnego Kręgu i obserwuje port. Później zleca misję, aby dowiedzieć się jak najwięcej o piratach.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Rhen jest wspomniany przez Kardifa.