Fandom

Gothicpedia

Rengaru

5403strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Rengaru – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to drobny złodziejaszek należący do gildii złodziei w Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przebywa na placu targowym a wieczorami popija darmowe piwo przy placu wisielców. Ukradł kupcowi Jorze sakiewkę z pięćdziesięcioma sztukami złota. Gdy Bezimienny próbuje go złapać, ucieka za koszary. Po złapaniu bandziora, może go wydać straży, lub puścić wolno. W pierwszym przypadku przywódczyni gildii złodziei, Cassia wyśle Attilę, aby ten zabił bohatera. Zabójca będzie czekał na niego za sklepem Halvora w dzielnicy portowej. Gdy Bezimienny zabije Attilę, w jego ciele znajdzie klucz do kanałów portowych, siedziby gildii złodziei. Jeśli Bezimienny nie wyda Rengaru lordowi Andre, skutki będą takie same, lecz Attila będzie do bohatera przyjaźnie nastawiony i z własnej woli da mu klucz do kanałów.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Sprzedaje różne nieprzydatne przedmioty i co jakiś czas reklamuje głównej bohaterce swój nowy przedmiot, jak na przykład magiczną szczotkę do włosów. Podczas rozwiązywania misji związanej z wyznawcami Beliara okazuje się, że jest ich szpiegiem. Sam nie wierzy w boga ciemności, ale tłumaczy się, iż został wplątany w sprawę przez Pecka. Velaya może go albo zabić, albo wydusić z niego informacje. Lepsza będzie ta druga opcja, gdyż wojowniczka dowie się o dwóch szpiegach: Moe i Lutero, a złodziej dobrowolnie pójdzie do więzienia. W koszarach może jej nauczyć kradzieży kieszonkowej.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Rangaru został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki