FANDOM

Regis – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel miasta Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Nie pochodzi z Khorinis, lecz z kontynentu. Po przybyciu do miasta wdał się w bójkę z Valentinem, przez którą stracił całe swoje złoto.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przeważnie siedzi na ławce koło sklepu Mattea, a w nocy przebywa w karczmie u Coragona. Z braku pieniędzy rozważa przyłączenie się do straży miejskiej, lecz nie chce zostać rozszarpany przez orków w imię króla. Jest do Bezimiennego przyjaźnie nastawiony i co rozdział mówi mu, co nowego dzieje się w mieście. Opowiada też o tym, że pobił się z Valentinem, któremu po wygranej walce zabrał pierścień. Stanął przed lordem Andre i stracił wszystkie pieniądze. Kiedy Bezimienny pobije Valentina i powie mu o tym, podaruje mu pierścień i powie, żeby dał go kolejnej osobie, która zrobi to samo. W piątym rozdziale Bezimienny może zaoferować Regisowi dołączenie do jego załogi, jednak ten odrzuca jego ofertę ze względu na brak doświadczenia w marynarce.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Regis zostaje myśliwym. Wraz ze swoim kolegą Bartokiem kradnie goblińskie artefakty, które sprzedał Wambo i Bennetowi. Jest również powiązany ze sprawą tymoriańskiej medycyny. Okazuje się, że zdobyte trofea oddawał Salandrilowi.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Regis został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.