Fandom

Gothicpedia

Regis

5041stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Regis
Regis (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Vlk_425_Regis

Regis – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel miasta Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Nie pochodzi z Khorinis, lecz z kontynentu. Po przybyciu do miasta wdaje się w bójkę przez którą traci całe swoje złoto.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przeważnie siedzi na ławce koło sklepu Mattea, a w nocy przebywa w karczmie u Coragona. Z braku pieniędzy rozważa przyłączenie się do straży miejskiej, lecz nie chce zostać rozszarpany przez orków w imię króla. Jest do Bezimiennego przyjaźnie nastawiony i co rozdział mówi mu co nowego dzieje się w mieście. Opowiada też o tym, że pobił się z Valentinem, któremu po wygranej walce zabrał pierścień. Stanął przed Lordem Andre i stracił wszystkie pieniądze. Kiedy Bezimienny pobije Valentina i powie mu o tym, podaruje mu pierścień i powie żeby dał go kolejnej osobie, która zrobi to samo. W piątym rozdziale Bezimienny może zaoferować Regisowi dołączenie do jego załogi, jednak ten odrzuca jego ofertę ze względu na brak doświadczenia w marynarce.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Regis zostaje myśliwym. Wraz ze swoim kolegą Bartokiem kradnie goblińskie artefakty, które sprzedał Wambo i Bennetowi. Jest również powiązany ze sprawą tymoriańskiej medycyny. Okazuje się, że zdobyte trofea oddawał Salandrilowi.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Regis został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki