FANDOM

Regis – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel miasta Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Nie pochodzi z Khorinis, lecz z Myrtany. Po przybyciu do miasta wdał się w bójkę z Valentinem, przez którą stracił całe swoje złoto.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przeważnie siedzi na ławce koło sklepu Mattea, a w nocy przebywa w karczmie u Coragona. Z braku pieniędzy rozważa przyłączenie się do straży miejskiej, lecz nie chce zostać rozszarpany przez orków w imię króla. Jest do Bezimiennego przyjaźnie nastawiony i co rozdział mówi mu, co nowego dzieje się w mieście. Opowiada też o tym, że pobił się z Valentinem, któremu po wygranej walce zabrał pierścień. Stanął przed lordem Andre i stracił wszystkie pieniądze. Kiedy Bezimienny pobije Valentina i powie mu o tym, podaruje mu pierścień i powie, żeby dał go kolejnej osobie, która zrobi to samo. W V rozdziale Bezimienny może zaoferować Regisowi dołączenie do jego załogi, jednak ten odrzuca jego ofertę ze względu na brak doświadczenia w marynarce.

Modyfikacje Edytuj

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Regis zostaje myśliwym. Wraz ze swoim kolegą Bartokiem kradnie goblińskie artefakty, które sprzedał Wambo i Bennetowi. Jest również powiązany ze sprawą tymoriańskiej medycyny. Okazuje się, że zdobyte trofea oddawał Salandrilowi.

Rozdroże Edytuj

Regis przypływa za Esmeraldą na pewną wyspę pomiędzy Khorinis a Myrtaną. Należy wraz z Mortonem i Gustavem do sekty. Pewnej nocy za pomocą runy pirokinezy przyciągnął nóż i wbił go Florianowi w gardło, po czym zaciągnął jego ciało do lasu. Całe to zdarzenie widział Lares, który później powiadamia o tym Lestera. Były nowicjusz Bractwa Śniącego pyta się go skąd ma te runy. Regis twierdzi, że je znalazł i bez oporów oddaje je Lesterowi. Jakiś czas później protagonista przekazuje mu hasło sekty: Północ nadchodzi!. Mężczyzna rozpoznaje, że Lester jest teraz członkiem ich sekty i wyrusza do kamiennego kręgu w lesie. Kiedy okazuje się, że niedoszła ofiara sekty - Pedro zginął, Morton dochodzi do wniosku, że ta ofiara się nie liczyła, a wtedy Regis, Gustav i Morton atakują bohatera. Wszyscy z nich giną po walce z Lesterem.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Regis został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.