Fandom

Gothicpedia

Regis

4967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Regis
Regis (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing

Regis – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel miasta Khorinis.

Przed akcją gryEdytuj

Nie pochodzi z Khorinis, lecz z kontynentu. Po przybyciu do miasta wdał się w bójkę przez którą stracił całe złoto.

Gothic IIEdytuj

Przeważnie siedzi na ławce koło sklepu Mattea, a w nocy przebywa w karczmie u Coragona. Z braku pieniędzy rozważa przyłączenie się do straży miejskiej, lecz nie chce zostać rozszarpany przez orków w imię króla. Jest do Bezimiennego przyjaźnie nastawiony i co rozdział mówi mu co nowego dzieje się w mieście. Opowiada też o tym, że pobił się z Valentinem, któremu po wygranej walce zabrał pierścień. Stanął przed Lordem Andre i stracił wszystkie pieniądze. Kiedy Bezimienny pobije się z Valentinem i powie mu o tym, podaruje mu pierścień i powie żeby dał go kolejnej osobie, która go pobije. Tą osobą będzie Coragon.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Regis stał się myśliwym. Wraz ze swoim kolegą Bartokiem ukradł goblińskie artefakty, które sprzedał Wambo i Bennetowi. Jest również powiązany ze sprawą tymoriańskiej medycyny. Okazuje się, że zdobyte trofea oddawał Salandrilowi.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Regis został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki