Fandom

Gothicpedia

Rega

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Rega
Rega (Gothic II)(by Lother).png
Informacje
Gildia
Zawód
Farmerka
Poziom
10
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
bau_933_rega

Rega – postać, występująca w Gothic II oraz w Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmerka mieszkająca na farmie Sekoba.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Całymi dniami pracuje na farmie. Mówi Bezimiennemu, że życie na farmie nigdy nie było rajem, ale farmerzy mieli spokój. Od jakiegoś czasu, życie na farmie stało się nie do zniesienia, wszędzie grasują bandyci, polne bestie niszczą zbiory, a właściciel ziemski Onar staje się coraz bardziej bezwzględny. Mówi, że jak Onarowi nie spodoba się kogoś gęba, to nasyła swoich najemników. Uważa, że najemnicy nie przejmują się prostymi ludźmi. Sądzi, że farmerzy nie chronią się przed bandytami, lecz przed nimi uciekają. Nazywa Sekoba - nadzorcą niewolników.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki, po odejściu Tilla i Rosi z farmy Sekoba, Rega ze swoją przyjaciółką Baberą też uciekły z gospodarstwa. Przez pewien czas pracowały dorywczo w tawernie Orlana. Kiedy Rega dowiaduje się o śmierci Sekoba jest w szoku. Później po zapytaniu się przez Velayę, czy przyjmie pracę u Fellana, farmerka bezapelacyjnie się zgadza. Później nie żałuje swojej decyzji i nawet podkochuje się w nowym pracodawcy.

Dalsze losy Edytuj

W IV rozdziale, jeśli Bezimienny został paladynem, farma Sekoba zostaje zaatakowana przez oddział orkowych wojowników, a farmerzy giną, jeśli nie pomoże im przyszły król Myrtany.

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Rega została prawdopodobnie przez nich zabita, bądź zniewolona.

Więcej w Fandom

Losowa wiki