FANDOM

Reddock – obóz buntowników dowodzony przez paladyna Javiera. Położony w lesie, w okolicy Ardei i Cape Dun.

Gothic 3Edytuj

Red.jpg

Część obozu na powierzchni

Do Reddock zaprowadza Bezimiennego jego przyjaciel Gorn. Obóz założył Javier będący ocalałym żołnierzem armii królewskiej. Zgromadził on wokół siebie oddanych patriotów i rojalistów. Ludzie ci walczą z orkami i bandyctwem. Miejsce to dzieli się na dwie części: małą kotlinkę, gdzie jest nieduża grupa buntowników i jaskinia, która niegdyś prawdopodobnie była kopalnią. W Reddock znajduje się arena, nigdzie indziej w obozach buntowników jej nie ma. Baza boryka się z małymi problemami, takie jak brak broni i kowala, lecz możemy im pomóc, dostarczając im niewolnika z pobliskiej farmy o imieniu Kliff. Na polecenie Uruka Bezimienny ma zniszczyć obóz i zabić Javiera. W Reddock dostajemy zadanie oczyszczenia z potworów pewnej jaskini. Na końcu tej jaskini jest dobrze zamaskowane wejście, które prowadzi do podziemi.

Mieszkańcy Reddock w Gothic 3Edytuj

Buntownicy:Edytuj

Paladyni:Edytuj

Magowie Ognia:Edytuj

Inni:Edytuj

Kamień teleportacyjnyEdytuj

Kamień teleportacyjny do Reddock znajduje się w jednej ze skrzyń, w jaskiniach, o których oczyszczenie prosi Joey.

Gothic 3: Zmierzch BogówEdytuj

Reddock zostaje opuszczone po zakończeniu wojny. Pod koniec gry w dodatku okazuje się, że to jest miejsce, gdzie Mistrz Przywołań przyzwał Bestię, która jest potężnym sługą Beliara. Oprócz niej znajdują się też inne potwory wyznające mrocznego boga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki