Fandom

Gothicpedia

Ratusz w Khorinis

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Ratusz w Khorinis
Wejście do ratusza.png
Informacje
Położenie
Mieszkańcy
Urzędnicy
Populacja
16 osób
Zarządca
Ważne postacie
Teleportacja
Brak
Występowanie

Ratusz – budynek, występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka w Górnym Mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Niewiele wiadomo, jak funkcjonował przed przybyciem paladynów do miasta. Znane jest jednak to, że gubernator Larius wraz z sędzią sprawowali główną władzę nad miastem, a ich siedzibą był ratusz.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Kiedy przybyli paladyni z Myrtany, Larius i sędzia stracili swoje stanowiska na rzecz lorda Hagena oraz lorda Andre. Odtąd to oni sprawowali władzę sądowniczą oraz wykonawczą. Gubernator i sędzia mogli pozostać w ratuszu, nie posiadali jednak żadnego wpływu na sprawowaną odtąd władzę.

Bezpieczeństwo Edytuj

Do budynku mają wstęp jedynie paladyni, straż miejska i magowie ognia. Nad bezpieczeństwem czuwają pierwsi z nich. Nie wpuszczają do budynku nieupoważnionych ludzi i są skłonni zaatakować każdego, kto spróbuje wejść do ratuszu bez upoważnienia.

Otoczenie i wnętrze za dnia Edytuj

Budynek jest otoczony dużym ogrodem, którym zajmuje się ogrodnik. Obok ratusza rycerze doskonalą swoje umiejętności pod okiem paladyna Giriona. W środku znajduje się kilka pomieszczeń, takich jak sypialnie czy biuro Lorda Hagena.

Otoczenie i wnętrze nocą Edytuj

Ratusz nocą jest nadal strzeżony przez paladynów, którzy ani na chwilę nie opuszczają swoich stanowisk.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, miasto zostało zaatakowane przez orków. Nie wiadomo, co zrobili z ratuszem. Najprawdopodobniej urzędował tam przywódca orków, Ur-Shak. Po odbiciu wyspy przez króla Rhobara III, budynek zapewne wrócił do swojej dawnej funkcji.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to najważniejszy budynek na wyspie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki