Fandom

Gothicpedia

Rangar

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Rangar
Rangar (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Mil_321_rangar

Rangar – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka Jest to strażnik przebywający w mieście Khorinis. Całymi dniami pije piwo i Mrocznego Paladyna na Placu Wisielców. Posiada jeden z kluczy do wież z bronią.

Gothic II Edytuj

Może udzielić Bezimiennemu dwóch informacji dla szkutnika Garvella w zamian za postawienie mu dwóch piw.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W Gothic II: Noc Kruka na polecenie kwatermistrza Martina, bohater ma w nocy popilnować skrzyń w magazynie paladynów, gdyż ktoś nocą okrada je. Złodziejem tym jest właśnie Rangar. Po odkryciu tożsamości bandyty, przyszły król Myrtany może iść do Martina i donieść mu o sprawcy kradzieży.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Rangar nadal jest strażnikiem miejskim. Śpi poza koszarami, gdyż Wulfgar nie cierpi zapachu alkoholu. Handluje z Cordem, który złożył u niego zamówienie na paczkę z czarną rudą. Przez to, że strażnik nie przyniósł towaru, w sprawę włączyła się Velaya. Rangar po groźbach bohaterki obiecuje, że przyniesie paczkę. Następnego dnia okazuje się, że czarna ruda została przeniesiona do skrzyni ze środkami dochodowymi. W związku z tym namawia wojowniczkę, aby poprzez swój spryt odzyskała towar, co udaje jej się.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez Orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy bohater stawia piwo, Rangar wypija butelkę ginu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki