Fandom

Gothicpedia

Randolph

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Randolph
Randolph (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Bau_942_Randolph

Randolph – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer mieszkający na farmie Akila.

Przed akcją gry Edytuj

Kiedyś mieszkał na Wyspach Południowych. Przybył na Khorinis, ponieważ chciał się zatrudnić do wydobywania magicznej rudy. Gdy zobaczył barierę nad Górniczą Doliną, nie chciał jej przekraczać. Znalazł pracę w mieście, w dzielnicy portowej. Kiedy statki przestały przypływać, postanowił zmienić zawód i zatrudnił się na farmie Akila.

Gothic II Edytuj

Pracuje na polu w pobliżu domu. Opowiada Bezimiennemu, że kiedyś chodził do gospody Orlana i brał udział w konkursie organizowanym przez Rukhara "Do dna". Nie miał szans na wygranie, ponieważ przeciwnik doprawiał jego piwo ginem. Gdy bohater podmieni gin na wodę w skrzyni Rukhara i pożyczy Randolphowi dziesięć sztuk złota, farmer pójdzie na konkurs. Po dwóch dniach odniesie zwycięstwo i odda bohaterowi dwanaście sztuk złota. Jeśli bohater nie podmieni ginu na wodę, Randolph przegra.

Jeśli Bezimienny zostanie magiem ognia, w czwartym rozdziale Randolph zostaje opętany przez poszukiwaczy. Jako jedyny nie denerwuje się na Bezimiennego twierdząc, że był pijany. Obiecuje więcej nie pić.

Jeśli Bezimienny jest paladynem, w czwartym rozdziale farmer prosi go, żeby poszedł do zielarki Sagitty i przyniósł mu lekarstwo, gdyż ma on z powodu zerwania z piciem straszne bóle głowy. Gdy bohater spełni jego prośbę, Randolph jest mu wdzięczny i oddaje część pieniędzy, jakie wydał bohater.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Skarży się Velayi, że Akil ma zawsze jakieś zastrzeżenia co do jego pracy. To ciągłe marudzenie nie podoba się pracownikowi, przez co jest w złym humorze. Kiedy Velaya proponuje mu pracę u Fellana, ten bez wahania zgadza się. Później zwierza się bohaterce, że był to słuszny wybór.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Randolph został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Wraz z Orlanem posiada najlepsze statystyki pośród wszystkich pozostałych farmerów.
  • Randolph twierdzi, że Rukhar doprawia jego piwo ginem, mimo że w konkursie piją właśnie gin.
  • Jeżeli Akil i Kati zginą, zostanie on zarządcą farmy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki