Fandom

Gothicpedia

Ralon

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ralon
Artykuł nie posiada grafik? Dodaj je!

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dom poza miastem
Występowanie
Status
Nie żyje (zabity przez zbójców)
Wyznanie
Nieznane
Dubbing
Brak

Ralon – postać występująca w Gothic 3: Początek. Jest to obywatel miasta Khorinis, zamordowany przez zbójców zostawiając swą żonę.

Przed akcją gry Edytuj

Ożenił się, gdy był bardzo młody i razem z żoną mieszkał w centrum Khorinis. Aby zrobić ukochanej niespodziankę, postanowił zbudować jej mały domek letniskowy poza miastem. Niestety - gdy już miał wykańczać dom, zaatakowali go zbójcy, którzy spalili chatę, a samego Ralona zamordowali.

Gothic 3: Początek Edytuj

Po długiej nieobecności męża, jego żona wpadła w histerię. Wiedziała, że coś mu się stało. O pomoc poprosiła Xardasa, który niedługo potem znalazł pogorzelisko ich wspólnego domu. Porozmawiał także z Ralonem jako ożywieńcem, który nie mógł iść do królestwa umarłych bez możliwości zobaczenia jeszcze raz swojej żony. Ożywieniec Ralon poprosił więc go o przyniesienie portretu swej wdowy. Gdy Xardas wrócił do Khorinis, o wszystkim opowiedział ukochanej Ralona. Ta dała mu swój portret, który główny bohater miał przekazać ożywieńcowi. Następnie po zobaczeniu podobizny swojej żony zrozpaczony Ralon wreszcie mógł iść do królestwa umarłych. W nagrodę za tę przysługę Xardas może zabrać od wdowy pięćset sztuk złota, które małżonkowie wspólnie zaoszczędzili.

Więcej w Fandom

Losowa wiki