FANDOM

Ralon – postać występująca w Gothic 3: Początek. Jest to obywatel miasta Khorinis, zamordowany przez zbójców zostawiając swą żonę.

Przed akcją gry Edytuj

Ożenił się, gdy był bardzo młody i razem z żoną mieszkał w centrum Khorinis. Aby zrobić ukochanej niespodziankę, postanowił zbudować jej mały domek letniskowy poza miastem. Niestety - gdy już miał wykańczać dom, zaatakowali go zbójcy, którzy spalili chatę, a samego Ralona zamordowali.

Gothic 3: Początek Edytuj

Po długiej nieobecności męża, jego żona wpadła w histerię. Wiedziała, że coś mu się stało. O pomoc poprosiła Xardasa, który niedługo potem znalazł pogorzelisko ich wspólnego domu. Porozmawiał także z Ralonem jako ożywieńcem, który nie mógł iść do królestwa umarłych bez możliwości zobaczenia jeszcze raz swojej żony. Ożywieniec Ralon poprosił więc go o przyniesienie portretu swej wdowy. Gdy Xardas wrócił do Khorinis, o wszystkim opowiedział ukochanej Ralona. Ta dała mu swój portret, który główny bohater miał przekazać ożywieńcowi. Następnie po zobaczeniu podobizny swojej żony zrozpaczony Ralon wreszcie mógł iść do królestwa umarłych. W nagrodę za tę przysługę Xardas może zabrać od wdowy pięćset sztuk złota, które małżonkowie wspólnie zaoszczędzili.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki