Raik

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Raik
Raik (ZB).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Gunther

Raik – postać, występująca w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Po tym, że nosi ciężki pancerz Nordmarczyka, można sądzić, że jest z Nordmaru.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Jest jednym z przyjaciół męża Ulvy. Jej mąż był mu winien pieniądze, więc życzy Ulvie, aby nigdy nie znalazła skrzyni ze złotem męża. Jest również jedną z osób, które nie zapłaciły myta dla Errola. Kiedy Bezimienny do niego przychodzi, Raik od razu wręcza mu trzysta sztuk złota. Errol każe Bezimiennemu zgłosić się do niego, gdy ten wybierze pomoc Thorusa. W tym przypadku bohater ma dla niego wykonać rożne zadania, m.in. powiedzieć generałom Gorna, że niedługo nastąpi atak na Monterę, podczas gdy tak naprawdę Raik chce wykryć szpiega, którym okazuje się być Lazarus. Po tym zadaniu Bezimienny ma zabić zdrajcę. Następnie musi udać się do Faring, i zgłosić się do Kendla, który zaś każe Bezimiennemu znaleźć klucze do skrzyni asasynów, w której znajdują się szczątki Smoka Ożywieńca. Po wykonaniu zadania, Raik nakazuje przyszłemu królowi udać się do Gorna.

Więcej w Fandom