Fandom

Gothicpedia

Rademes

5396stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij

Rademes – syn Quarhodrona, przywódca kasty wojowników, władca Jarkendaru.

Przed akcją gry Edytuj

To on sprowadził zło na Jarkendar, gdy przejął Szpon Beliara od swojego ojca i został przez niego opętany. Dlatego jego ojciec i Khardimon zamknęli jego oraz miecz w świątyni Adanosa na całą wieczność. Zmarł z głodu i wycieńczenia lub podczas próby wydostania się z pułapki. Po śmierci, jego duch również nie mógł opuścić świątyni, zatrzymywany przez potężną magię.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Gdy spotyka Bezimiennego, pomaga mu otworzyć ostatnią komnatę. Mówi przyszłemu królowi Myrtany, że Szpon Beliara znalazł nowego posiadacza i że jego duch jest wolny. Pod koniec radzi bohaterowi, aby zniszczył Szpon Beliara, mówiąc:

„Jeśli masz dość siły… wrzuć go… w morskie odmęty…”

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Bezimienny go uderzy strzela do niego piorunem tak potężnym, że może go zabić.
  • Ma głowę szkieletu, lecz reszta ciała jest ludzka.
  • W komnacie Rademesa znajduje się ciało bandyty. Istnieje prawdopodobieństwo, że Rademes nie chciał pomóc Krukowi w dostaniu się do dalszej części świątyni, więc Kruk posłużył się jednym ze swoich ludzi do otwarcia bramy, jednak bandyta zginął, ponieważ pociągnął złą dźwignię. W ciele bandyty można znaleźć dwie kamienne tablice (zręczności I i do walki bronią jednoręczną I).
  • Rademes podobnie jak Quarhodron nosi zbroję Kruka.
  • W modyfikacji Returning 2.0 można spotkać go ponownie w V rozdziale. Rademes zleca wówczas bohaterowi zdjęcie klątwy z Jarkendaru i pokonanie ducha Khardimona, w zamian za co zdradza mu lokalizację obozu nieumarłej armii Quarhodrona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki