FANDOM

Quest Pack 4modyfikacja do Gothica 3. Dodaje on kilkadziesiąt nowych zadań, około 30 nowych pancerzy, uzbrojenie, nowe postacie, a także wprowadza wiele poprawek i zmian. Quest Pack 4 jest kompatybilny z Community Patchem. Do tej modyfikacji wydano także dodatek, o nazwie Content Mod.

Głównym założeniem tej modyfikacji jest sprawienie, by poziom Gothica 3 był bardziej zbliżony do poprzednich części.

Zarówno Quest Pack 4, jak i Content Mod doczekały się spolszczenia wszystkich napisów. Brak natomiast polskiego dubbingu.

Lista niektórych zmian Edytuj

Pancerz rycerza (Content Mod 2.2)(by Lother)

Pancerz rycerza w Quest Pack 4

Gothic 3 Quest Pack 4 - Intro03:41

Gothic 3 Quest Pack 4 - Intro

Nowe intro z dubbingiem

  • Zmienione intro gry – posiada ono teraz dubbing i narrację.
  • Gra jest nieco trudniejsza (możliwość instalacji dodatku, który dodaje 20% mniej doświadczenia za pokonanych wrogów).
  • Układ pasków zdrowia, many i wytrzymałości jest taki sam jak w Gothic i Gothic II (można to zmienić przy instalacji Content Moda).
  • Przyjaciele, z którymi Bezimienny przypłynął do Myrtany, noszą swoje pancerze z poprzednich części gry.
  • Każdy przedmiot ma swój krótki opis.
  • Wiele nowych NPC którzy zlecają zadania w stylu tych z poprzednich części.
  • NPC wrogo reagują na Bezimiennego w pancerzu wrogiej frakcji.
  • Do kupna niektórych pancerzy wymagana jest jeszcze większa reputacja.
  • Nowe projekty do wykucia, poza bronią można stworzyć również elementy zbroi jak np. – zbroja z pancerzy pełzaczy. Projekty można nabyć u kowali.
  • Podczas rozgrywki często możemy być świadkiem napadu bandytów, buntowników lub orków na różne miasta. Przykładowo, możemy spotkać trzyosobową grupkę rebeliantów atakujących orków w Silden.
  • Podobnie jak w Gothic można teraz handlować z Xardasem. Za dość sporą kwotę pieniężną możemy nabyć mikstury przemiany oraz inne przydatne przedmioty.
  • Postacie są rozmieszczone tak, by świat gry sprawiał wrażenie bardziej żywego.
  • Modyfikacja logicznie wyjaśnia niektóre wątki, jak np. pojawienie się smoków w Myrtanie.
  • Zmiany otoczenia.

Autorzy spolszczenia Edytuj

W przygotowaniu polskiej wersji Quest Packa 4 udział wzięli:

  • Aleksandra "Sathena" Ankiewicz
  • Szymon "soshman" Socha
  • Adrian "AdrianWir" Sadowski
  • Robert "ww3pl" Sawicki – również Content Mod
  • Wojciech "Songokuu" Czaderna
  • Kamil "Gumiś" Kostrzewa – również Content Mod
  • Mateusz "Mac" Gnyp – również Content Mod
  • Wojciech "Voytech" Abramczuk
  • Paweł "ElemPower" Szkudlarek
  • Tomasz "Sent" Bączkiewicz
  • Łukasz "RobeN" Abramczuk – również Content Mod
  • Patryk Górski

Content Mod Edytuj

Content Mod to uzupełnienie do Quest Packa zmieniające menu gry, tekstury postaci, dodająca jeszcze więcej pancerzy i wprowadzająca liczne poprawki. Ostatnia wersja Content Moda (3.0) pozwala na przywrócenie większości modeli i tekstur pancerzy z Gothica I i II, nieco ulepszonych i dostosowanych do nowszego silnika gry. Dotyczy to również potworów.

Ciekawostki Edytuj

  • Gothic 3 - Pełnowartościowe Intro04:06

    Gothic 3 - Pełnowartościowe Intro

    Alternatywne intro z dubbingiem

    Choć intro w Quest Packu 4 posiada dubbing, jeden z użytkowników YouTube'a – nouwak – stworzył jeszcze lepszy film wprowadzający. Znajduje się on obok.
  • To jedna z "najcięższych" modyfikacji do jakiejkolwiek gry z serii Gothic. Lista zmian jest na tyle obszerna, że instalator zajmuje prawie 500 MB. By cieszyć się Quest Packiem, należy także zainstalować jeszcze większy Community Patch 1.75 oraz ważący ponad 1 GB Content Mod.
  • Twórcy modyfikacji ukryli w grze sporo easter eggów, jak chociażby znajdujące się w niektórych jaskiniach nicki twórców, czy loga.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Quest Pack 4

  • Dubbing w Quest Pack 4

    4 wiadomości
    • Dokładnie misję zrobionę przez twórców moda n''ie posiadają audio''
    • Odkop... (Użytkownik:Bezsumienny wytłumaczył użytkownikowi wiki że w QP 4 dubbingu nie ma. Temat do zamknięcia...)