FANDOM

Quentin – postać, występująca w Gothic. Jest przywódcą małej grupy bandytów.

Gothic Edytuj

Wraz ze swoimi ludźmi przebywa w małym obozie, mieszczącym się w kotlince niedaleko kanionu trolli w Górniczej Dolinie. Prawdopodobnie wszyscy ci bandyci są uciekinierami z Nowego Obozu; świadczą o tym ich stroje.

Modyfikacje Edytuj

Golden Mod Edytuj

Spotkanie z nim zleca bohaterowi najemnik Gorn, banda Quentina bowiem specjalizuje się w atakach na dostawy Starego Obozu. Jeśli Bezimienny posłucha najemnika, może podjąć z bandytami współpracę i szpiegować ludzi ze Starego Obozu, wyciągając z nich informacje o najnowszej dostawie. Potem główny bohater w imieniu reszty obozu decyduje się na rozmowę w sprawie podziału łupów. Jeżeli zostanie ona dobrze przeprowadzona, to przywódca zgodzi się oddać część swoich łupów podwładnym. Po pewnym czasie Quentin składa Bezimiennemu fenomenalną propozycję zabicia Bullita i kradzieży dokumentów magnatów za 5000 bryłek rudy i pancerz straży królewskiej. Po udanej akcji bandyta próbuje sprzedać dokumenty magom wody za 20 000 bryłek rudy, jednak zdenerwowany Saturas wysyła do niego najemników, z których to rąk Quentin ostatecznie ginie wraz ze swymi dwoma wspólnikami.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Przed akcją gry przyjął do swoich ludzi byłego gwardzistę imieniem Volar i uwięził Kirę. Ukradł także pierścień Kolisa. Dostarcza skradzioną magiczną rudę przemytnikom. Na zlecenie Thangora Bezimienny może odebrać jedną z dostaw od Quentina, jednak ten oszukuje bohatera i wspomina o umowach z Magami Wody. Z rozkazu Thangora Bezimienny atakuje obóz bandytów, a sam Quentin ginie z ręki bohatera bądź Kortha.

Edycja Rozszerzona Edytuj

Jeśli Bezimienny wyrazi chęć dołączenia do Quentina i przekona do siebie Draxa, ten przyprowadza bohatera do obozu bandytów, gdzie po raz pierwszy spotyka on Quentina. Szef bandytów zgadza się na przyjęcie nowego człowieka i zleca mu kilka zadań, m.in. kradzież magnackich pierścieni czy handel alkoholem w kolonii. Wysyła go także do Obozu Bractwa w celu dowiedzenia się czegoś więcej o umowach między Bractwem a Gomezem. Po zawaleniu się Starej Kopalni Quentin wraz z Draxem i kilkoma ludźmi niszczy posterunki strażników wokół Starego Obozu, a następnie bandyci odbijają własny obóz z rąk ludzi Gomeza. Po tym wydarzeniu Bezimienny, albo jako podkomendny Quentina, albo wysłany przez swoich przełożonych, pomaga bandytom zająć Opuszczoną Kopalnię.

Po upadku bariery, obóz przestaje istnieć. Lojalność grupy zostaje wystawiona na próbę i każdy zaczyna myśleć o sobie. Wobec tego Quentin wraz z najbardziej zaufanymi ludźmi opuszcza dawną kolonię karną i udaje się do Khorinis, gdzie zaszywają się z dala od zgiełku ludzi.

Czas Zapłaty Edytuj

Jest jednym z trenerów w obozie rebeliantów. Razem z Ratfordem są najbardziej zaufanymi ludźmi przywódcy obozu Cavalorna. Przy pierwszej rozmowie proponuje Rickowi pojedynek. Jeśli przyjmie on wyzwanie, to bez względu na wynik zostanie pochwalony. Quentin popiera go u Cavalorna, kiedy nauczy się walczyć bronią jednoręczną lub dwuręczną.

Global Mod Edytuj

Nie występuje fizycznie w tej modyfikacji, ale zostaje wspomniany przez Parveza, który przejął jego obóz. Quentin ponoć opuścił Kanion i udał się do obozu bandytów w wąwozie niedaleko chaty Aidnana. Możliwe, że tamte zbiry zamordowały go.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli przeżyli upadek bariery, być może z bandą kontynuowali działalność bandycką na terenie Khorinis. Potem jednak wyspa została zaatakowana przez orków, dlatego możliwe jest też, że został przez nich zabity lub zniewolony.