Fandom

Gothicpedia

Pułkownicy orków

5330stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pułkownicy orków – typ orków, występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Wyglądem nie różnią się od elitarnych orków, są ubrani w czarne skórzano – metalowe zbroje, które zapewniają im doskonałą ochronę oraz zwinny ruch. Do walki używają ogromnych orkowych toporów bądź toporów wojennych.

Gothic II Edytuj

Każdy z pułkowników dowodzi hordą orków, składającą się z minimum trzydziestu wojowników, stanowiąc dowódczy rdzeń sił szturmowych. Po zabezpieczeniu terenu, wycofują się do miejsca ulokowanego blisko siedziby wroga, skąd wydają rozkazy swoim oddziałom. Każdy posiada pierścień orkowych przywódców, podobnie jak herszci orków.

Wyspa Khorinis Edytuj

Na wyspie Khorinis występuje tylko jeden pułkownik orków, który znajduje się w jaskini, pilnowanej przez dwóch orkowych hersztów nieopodal farmy Lobarta. Dowodzi on grupą zwiadowczą, zbierającą informacje o rozmieszczeniu sił ludzi na wyspie od strony miasta Khorinis. Dostał również rozkaz zabicia Bezimiennego od Smoka Ożywieńca.

Wyspa Irdorath Edytuj

Na Dworze Irdorath przebywa ostatni z pułkowników. Zarządza on garnizonem orków na wyspie, jak i przygotowaniem do ataku na wyspę Khorinis. Torturował nowicjusza Pedra starając się pozyskać od niego informacje na temat sił paladynów na wyspie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki