Fandom

Gothicpedia

Przeznaczenie

5219stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Przeznaczenie – polska modyfikacja, stworzona na podstawie Global Mod przez Destiny Team. Modyfikacja rozszerza podstawową fabułę gry.

Historia modyfikacji Edytuj

Pierwotnie projekt miał się skupiać na dalszym poprawianiu i dodawaniu drobnych rzeczy do Global Moda i nazywać się miał Global More! Po dwóch miesiącach projekt przeobraził się w Przeznaczenie.

Opis modyfikacji Edytuj

Modyfikacja wprowadza łącznie 400 całkiem nowych zadań. Łącznie z tymi z podstawowego Gothic II: Noc Kruka liczba ta wyniesie 600. Modyfikacja dodaje wiele nowych wątków, postaci oraz kilka nowych gildii. Usuwa również większość bugów i błędów logicznych oraz fabularnych z Global Moda. Zmienia także prawie wszystko, co dodawała powyższa modyfikacja.

Nowe światy i lokacje Edytuj

  • Dolina Przodków – świat niewiele różniący się od tego z Global Moda, ale o wiele lepiej zoptymalizowany, nie ma już potrzeby skrajnego zmniejszania widoczności. Można w nim zwiedzić min. Wieże Starożytnego Kultu, Obóz Myśliwych czy Wieżę Nekromanty.
  • Opuszczona Kopalnia – opuszczona kopalnia przy Przełęczy prowadzącej do Khorinis. Możemy znaleźć tam dużo złota oraz pełzaczy. Wykracza poza Górniczą Dolinę i drugie wyjście jest dopiero w Dolinie Przodków.
  • Stara Kopalnia – dowiadujemy się, że zawaliło się tylko główne wejście i można tam wejść innym sposobem.
  • Wolna Kopalnia – znajduje się w niebezpiecznej okolicy, niedaleko lodowego smoka.
  • Cmentarzysko Orków – wokół niego jest wielu orków, tam również spotykamy ożywieńców.
  • Świątynia Śniącego – jest z nią związany cały, dość tajemniczy wątek.

W Górniczej Dolinie dodano również wiele pomniejszych lokacji tj. kanion trolli, obóz bractwa oraz tereny za palisadą. Odnowiono też Khorinis, Jarkendar i Dwór Irdorath.

Nowe gildie Edytuj

Gildie główne Edytuj

  • Nowicjusz Wody → Mag Wody
  • Myśliwy → Łowca orków
  • Mroczny adept → Mroczny Wojownik / Mroczny Mag

Gildie poboczne Edytuj

  • Czarne Jastrzębie 
  • Zwiadowcy
  • Łowcy Nieumarłych
  • Gildia Kupców

Prócz tego rozwinięto każdą gildię z podstawowej wersji gry. Rozwinięciu najmocniej uległ Wodny Krąg oraz Gildia złodziei.

Dodatkowo przyjdzie nam zwiedzać dwa obozy: zjednoczony obóz oraz leśny obóz. Oba znajdują się w Górniczej Dolinie.

Nowe postacie i potwory Edytuj

Spotkamy około 750 imiennych postaci z dialogami własnymi. W modyfikacji nie występuje imienna osoba niezwiązana z żadnym zadaniem. Uzbrojenie i ubiór każdej postaci starano się do niej dopasować.

Dodano wiele potworów w jednym z nowych wątków oraz w kilku innych zadaniach. Ponadto zmodyfikowano część z występujących już potworów.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki