Fandom

Gothicpedia

Przeznaczenie

5066stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Przeznaczenie
Przeznaczenie.png
Logo modyfikacji
Informacje
Gatunek
Rozszerzenie
Platforma
Autor
Destiny Team
Język
Polski
Dubbing
Brak
Długość
Około 200 godzin
Trudność
Trudny
Premiera
28 lipca 2016

Przeznaczenie – polska modyfikacja, stworzona na podstawie Global Mod przez Destiny Team. Modyfikacja rozszerza podstawową fabułę gry.

Historia modyfikacji Edytuj

Pierwotnie projekt miał się skupiać na dalszym poprawianiu i dodawaniu drobnych rzeczy do Global Moda i nazywać się miał Global More! Po dwóch miesiącach projekt przeobraził się w Przeznaczenie.

Opis modyfikacji Edytuj

Modyfikacja wprowadza łącznie 400 całkiem nowych zadań. Łącznie z tymi z podstawowego Gothic II: Noc Kruka liczba ta wyniesie 600. Modyfikacja dodaje wiele nowych wątków, postaci oraz kilka nowych gildii. Usuwa również większość bugów i błędów logicznych oraz fabularnych z Global Moda. Zmienia także prawie wszystko, co dodawała powyższa modyfikacja.

Nowe światy i lokacje Edytuj

  • Dolina Przodków – świat niewiele różniący się od tego z Global Moda, ale o wiele lepiej zoptymalizowany, nie ma już potrzeby skrajnego zmniejszania widoczności. Można w nim zwiedzić min. Wieże Starożytnego Kultu, Obóz Myśliwych czy Wieżę Nekromanty.
  • Opuszczona Kopalnia – opuszczona kopalnia przy Przełęczy prowadzącej do Khorinis. Możemy znaleźć tam dużo złota oraz pełzaczy. Wykracza poza Górniczą Dolinę i drugie wyjście jest dopiero w Dolinie Przodków.
  • Stara Kopalnia – dowiadujemy się, że zawaliło się tylko główne wejście i można tam wejść innym sposobem.
  • Wolna Kopalnia – znajduje się w niebezpiecznej okolicy, niedaleko lodowego smoka.
  • Cmentarzysko Orków – wokół niego jest wielu orków, tam również spotykamy ożywieńców.
  • Świątynia Śniącego – jest z nią związany cały, dość tajemniczy wątek.

W Górniczej Dolinie dodano również wiele pomniejszych lokacji tj. kanion trolli, obóz bractwa oraz tereny za palisadą. Odnowiono też Khorinis, Jarkendar i Dwór Irdorath.

Nowe gildie Edytuj

Gildie główne Edytuj

  • Nowicjusz Wody → Mag Wody
  • Myśliwy → Łowca orków
  • Mroczny adept → Mroczny Wojownik / Mroczny Mag

Gildie poboczne Edytuj

  • Czarne Jastrzębie 
  • Zwiadowcy
  • Łowcy Nieumarłych
  • Gildia Kupców

Prócz tego rozwinięto każdą gildię z podstawowej wersji gry. Rozwinięciu najmocniej uległ Wodny Krąg oraz Gildia złodziei.

Dodatkowo przyjdzie nam zwiedzać dwa obozy: zjednoczony obóz oraz leśny obóz. Oba znajdują się w Górniczej Dolinie.

Nowe postacie i potwory Edytuj

Spotkamy około 750 imiennych postaci z dialogami własnymi. W modyfikacji nie występuje imienna osoba niezwiązana z żadnym zadaniem. Uzbrojenie i ubiór każdej postaci starano się do niej dopasować.

Dodano wiele potworów w jednym z nowych wątków oraz w kilku innych zadaniach. Ponadto zmodyfikowano część z występujących już potworów.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki