FANDOM

Prostytucja – najstarszy zawód świata, czyli świadczenie usług seksualnych za odpowiednią kwotę pieniężną, uprawiany przez kurtyzany. W sadze Gothic Bezimienny może spotkać się z tym zajęciem w Dzielnicy Portowej miasta Khorinis, a nawet skorzystać z usług jednej z kobiet uprawiających ten zawód.

Gothic II Edytuj

W Khorinis znajduje się dom publiczny o nazwie Czerwona Latarnia, gdzie pracują Nadja, Vanja oraz Sonja. Właścicielem przybytku jest zaś Bromor, a odźwiernym Borka.

Jest to jedyna część sagi, w której Bezimienny może uprawiać stosunek seksualny za pięćdziesiąt sztuk złota, w dodatku jest to możliwe jedynie z Nadją.

Dom publiczny cieszy się dużą popularnością wśród mieszkańców płci męskiej, którzy w ramionach prostytutek chcą zapomnieć o trudnych czasach, zmartwieniach lub o własnej żonie.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do Gothic II dowiadujemy się, że Lucia, jedna z dam do towarzystwa, uciekła z czeladnikiem Thorbena, Elvrichem. Odnajdujemy ją dopiero w Jarkendarze pracującą w knajpie Snafa.

Gothic III Edytuj

Trzeciej odsłonie sagi bohater gry nie ma możliwości zabawić się z żadną kobietą lekkich obyczajów, jakimi są prostytutki. Prawdopodobnie orkowie zamknęli wszystkie domy publiczne w Myrtanie, a kobiety w nich pracujące stały się niewolnicami, z których od czasu do czasu korzystają asasyni.

Poznane prostytutki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki