FANDOM

Problem bandyctwa w Khorinis – walki bandytów ze strażą miejską i farmerami z Khorinis (i nie tylko). W pewnym momencie konfliktu, liczba bandytów przekraczała liczbę obywateli Khorinis, jednak bandyci nie byli dobrze wyszkoleni i podzieleni na małe grupki, co ostatecznie przyniosło im klęskę.

Przyczyny Edytuj

Po zniszczeniu bariery przez Bezimiennego, prawie wszyscy więźniowie, którzy przeżyli zostali zwerbowani przez Kruka lub działali dla własnego zysku. Po miesiącu byli już w każdym zakamarku Khorinis. Z pomocą piratów przebyli zatokę i dostali się do Jarkendaru. Tam osiadł Kruk z najbardziej zaufanymi przybocznymi i kontynuował poszukiwania mocy Beliara. Bandycka działalność bowiem była tylko przykrywką. Prawdziwym celem Kruka była władza i potęga dzięki mocy Beliara.

Pierwsze starcia Edytuj

Bandyci, gdy osiedli w jaskiniach, zaczęli uprzykrzać życie farmerom. Po niedługim czasie po wyspie Khorinis nie można było podróżować bez zbrojnej eskorty. Tymczasem w Jarkendarze zamieszkanym tylko przez piratów i bandytów kwitł handel.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki