FANDOM

Bestia – istota, występująca w Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Przed Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Nie jest znane dokładne pochodzenie Bestii, pewne jest natomiast, że pojawiła się na ziemi wcześniej przynajmniej raz lub (być może) dwa. Została napełniona mroczną mocą Beliara, by zniszczyć dzieła Innosa i sprowadzić na świat chaos i ciemność. Potwór pozostał w wymiarze demonów, będąc tam najpotężniejszą istotą. Po powrocie Śniącego, pozycja Bestii spadła na drugie miejsce, ustępując o wiele potężniejszemu władcy piekieł.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

To demon przywołany przez Mistrza Przywołań i pięciu innych, potężnych czarnych magów. Istota ta wyglądem przypomina Smoka, choć jest dużo niższa i bardziej krępa w budowie. Posiada skrzydła i parę zakrzywionych rogów wyrastających z masywnej głowy. Stylem poruszania się przypomina goryla, ponieważ podpiera się przednimi łapami. Właśnie tych solidnie umięśnionych łap używa do zadawania ciosów. W rozmowie Bezimiennego z Miltenem wychodzi na jaw, że demon jest najpotężniejszą istotą jaka kiedykolwiek przebywała na kontynencie Myrtany (nie mylić ze Śniącym, który jest najpotężniejszą istotą Sagi, jednak przebywał na Khorinis w Górniczej Dolinie).

Przywołanie Edytuj

Thorus współpracujący z Mistrzem Przywołań przechwycił potężny artefakt, Oko Innosa. Opanowanie jego mocy polecił właśnie Mistrzowi. Ten, wraz z pięcioma Szamanami, przywołał Bestię. Mogła się ona pojawić w czterech miejscach:

Ostatecznie pojawia się w Reddock.

Walka z Bezimiennym Edytuj

Bezimienny odnalazł kryjówkę Mistrza Przywołań w jaskini koło Gothy. Dowiedział się od niego, że ten nie opanował potęgi Oka. Proponuje Bezimiennemu podzielenie się mocą artefaktu i przejęcie władzy nad Myrtaną. Ten jednak nie przystał na propozycję, zabił go, zabrał Oko i odszedł, by pozbyć się demona. Na ten pojedynek przywdział specjalną, potężną zbroję ostatecznego starcia, którą wykonał dla niego Tajemniczy Wędrowiec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki