FANDOM

Pozbądź się patrolu orków stacjonującej na farmie – zadanie poboczne występujące w Gothic 3. Jest zlecane Bezimiennemu przez buntownika Gelforda.

Krok po kroku Edytuj

  1. Porozmawiaj z buntownikiem Gelfordem.
  2. Zabij wszystkich orków stacjonujących na farmie Toporka.
  3. Wróć do Gelforda i poinformuj go o zażegnanym problemie.

Przebieg zadania Edytuj

Rozmowa z Gelfordem Edytuj

Bezimienny, rozmawiając z buntownikiem z Reddock Gelfordem, dowiaduje się, że orkowie za bardzo zbliżają się do obozu. Martwi go, że najeźdźcy mogą odkryć i zniszczyć kryjówkę w Reddock. Gelford prosi bohatera, by ten zlikwidował obóz orków na farmie. Bezimienny postanawia pomóc buntownikom.

Pojedynek z Toporkiem Edytuj

Przywódca farmy – Topork, uważa, że Bezimienny to niewolnik. Bohater wyzywa orka na pojedynek, a zielonoskóry, pewny swojego zwycięstwa, zgadza się. Po wygranej pojedynku przez Bezimiennego, Topork zwraca mu honor i oferuje 500 sztuk złota lub niewolnika Kliffa.

Wyzwolenie farmy Edytuj

Bezimienny atakuje i zabija Toporka. W związku z tym reszta orków stacjonujących na farmie zaczyna atakować bohatera. Wojownik jednak bez żadnych trudności zabija wszystkich przeciwników, po czym wraca poinformować o tym Gelforda.

Nagroda Edytuj

Buntownik jest bardzo zadowolony ze zlikwidowania patrolu wroga. W nagrodę daje Bezimiennemu 500 sztuk złota.