Fandom

Gothicpedia

Pole bitwy w Krwawej Dolinie

5073strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Pole bitwy w Krwawej Dolinie
Polebit.jpg

Informacje
Położenie
Ważne postacie
Występowanie

Pole bitwy w Krwawej Dolinie – miejsce, występujące w ArcaniA, położone na wyspie Argaan, w północnej części Krwawej Doliny w okolicy wąwozu Thorniarskiego.

Przed akcją ArcaniA Edytuj

Przez obszar ten przebiegał ważny węzeł komunikacyjny i handlowy – najszybsza droga lądowa, łącząca Thorniarę ze Stewark i Srebrowodem. Z kolei okoliczny wąwóz był kluczowym punktem strategicznym również z militarnego punktu widzenia, ponieważ zapewniał doskonałe warunki do obrony.

ArcaniA Edytuj

W momencie, gdy Bezimienny i Diego przypłynęli na Arganię, w miejscu tym paladyni Rhobara III oraz wojownicy Lorda Gawaana stoczyli walną bitwę, mającą zadecydować o losach centralnej Argaanii. Podczas starcia na głowy walczących osunęła się lawina i cały obszar został zdewastowany, większość żołnierzy po obu stronach poległa, spalone zostały trawy i drzewa, a przejście do Thorniary zablokowała wielka głowa demona. Całe pole bitwy usłane było ciałami poległych żołnierzy i kilogramami zniszczonego oręża. Na nasiąkniętej krwią ziemi zaczęły wyrastać niezwykle rzadkie grzyby zwane morowikami, które pojawiają się tylko na ziemi zroszonej ludzką krwią. W momencie, gdy Bohater dociera na pole bitwy, polegli Srebrowodzianie zostali pochowani, a na polu bitwy pozostały ciała martwych paladynów oraz ich zniszczona broń. Bezimienny napotyka tu przywódcę okolicznej gildii Gońców Leśnych - Craglana, który poszukuje swojego siostrzeńca Khiliana, oraz chorążego o imieniu Doran, starającego się odnaleźć sztandar Srebrowodu, który utracił w wyniku zamieszania spowodowanego przez lawinę.

Jako, że miejsce położone jest w sąsiedztwie lasu, występuje tu wiele zwierząt leśnych, takich jak wilki czy ścierwojady, a w okolicznych jaskiniach żyją gobliny, które natychmiast po bitwie ograbiły pobojowisko ze wszelkiego wartościowego dobytku.

Dalsze losy Edytuj

W ArcaniA: Upadek Setarrif dostęp do pola bitwy jest niemożliwy, lecz prawdopodobnie po ustaniu wojennej zawieruchy, flora się odnowiła, a Argaańczycy oraz podwładni Rhobara pochowali ciała poległych paladynów oraz odblokowali przejście przez wąwóz, ponownie czyniąc z niego kluczowy szlak komunikacyjny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki