FANDOM

Podróż Duszy – jedno z bardziej skomplikowanych czarów mrocznego boga, Beliara występujące w Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów. Umożliwia sterowanie naszą Projekcją Astralną.

Gothic 3 Edytuj

Żadni Magowie Ognia ani Wody nie znają tego czaru. Dysponują nim tylko czarni magowie. Nauczyć się go może więc tylko bezpośrednio przy chramie Beliara. Znaleźć zwój z tym czarem na kontynencie jest bardzo trudno. Na wyspie Khorinis nie można znaleźć takiej runy ani zwoju z czarem.

Działanie Edytuj

Po wypowiedzeniu tego zaklęcia z maga uwalniana jest jego projekcja astralna. Bezimienny, jeżeli użyje tego czaru, może chodzić, gdzie chce, jest także nieśmiertelny i niewidzialny dla reszty ludzi, orków i zwierząt. Pod tą postacią nie może nikogo zaatakować, zbierać przedmiotów czy przechodzić przez ściany.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic 3: Zmierzch Bogów jego użycie grozi zmodyfikowaniem wyglądu Rhobara III i nie daje oczekiwanych efektów.
  • Prawdopodobnie użył go Xardas przy rozmowie z Bezimiennym, przemawiając "widzisz moją projekcję astralną".
  • Postać ducha bohatera można przyzwać kodem PC_Hero_Ghost. Wygląda tam starzej i ma kucyk. Prawdopodobnie miał być to Bezimienny w G3, lecz występuje w obecnej wersji.