Fandom

Gothicpedia

Plac targowy

5403strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Plac targowy – jedna z dzielnic w mieście Khorinis, znajdująca się zaraz przy południowej bramie miasta. Jak sama nazwa wskazuje, tylko tutaj możemy zakupić najlepsze i najpotrzebniejsze towary w mieście.

Gothic II Edytuj

Nie jest ona duża, choć nie należy do najmniejszych. Przebywają tu zarówno kupcy, jak i inni ludzie, jak rzezimieszki z Gildii Złodziei, czy zwykli obywatele. Na targowisku można otrzymać kilka zadań pobocznych. Jedno z nich dotyczy Rengaru, który okradł Jorę. Mamy za zadanie złapanie go i odzyskanie skradzionych pieniędzy. Kolejną ciekawą i niezbyt uprzejmą osobą jest Canthar, podróżny kupiec, który opowiada nam, jak to został wygryziony przez Sarę z targowiska. Możemy pomóc jemu, bądź jej, wszystko zależy od naszej woli. Jeżeli mamy zamiar dołączyć do klasztoru, koniecznie musimy porozmawiać z Daronem, który opowie nam, iż został okradziony przez Gobliny, niedaleko Tawerny Orlana. Jeżeli odzyskamy posążek, zanosimy go do klasztoru i możemy się cieszyć, iż mamy prawo przyłączenia się do nowicjuszy. Handlarz Hakon opowie nam, jak to został okradziony przez Bandytów niedaleko Farmy Akila, którzy zaszyli się w jaskini w lesie. Mamy za zadanie ich zlikwidowanie. Jeżeli to uczynimy, otrzymamy od niego sto sztuk złota i podziękowania. Jeżeli wcześniej rozmawialiśmy z piratem - Skipem, wiemy, że Baltram handlował z nimi przez jakiś czas. Mamy za zadanie dostarczenia sprzedawcy butelek z rumem, w zamian za żywność. Lares (znajdujący się w dzielnicy portowej) powie nam, iż należy do Wodnego Kręgu i oczekuje zastępstwa, w czasie jego nieobecności w mieście. To właśnie Baltram będzie tym, na kogo czeka. Podczas dnia każdy handlarz przebywa na swoim straganie, później większość idzie na plac wisielców, aby tam popijać sobie darmowe piwo i kosztować znakomitego tytoniu z Wysp Południowych od Abuyina.

L'hiver edition Edytuj

W modyfikacji L'hiver edition plas targowy uległ diametralnym zmianom. Kramy nie są teraz wystawkami z towarami a swoistymi "budkami", Sara nie sprzedaje już w kramie a ma własny sklep z bronią.

Straż Miejska Edytuj

W modyfikacji Straż Miejska, na placu targowym wybudowano dodatkowo biuro śledcze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki