FANDOM

Pizdochujew, później Włagalewski Czleniszczew – postać z modyfikacji Podróżnik – Za liniami wroga.

Podróżnik – Za liniami wroga Edytuj

Pizdochujew jest lubiącym literaturę i kulturę słowa człowiekiem. Bardzo nie lubi, kiedy ktoś przeklina i właśnie dlatego wyprowadził się ze wsi do swojej jaskini. Wyraża się w bardzo kulturalny sposób i jest przyjaźnie nastawiony do Podróżnika.

Sprawa z paszportem Edytuj

Podczas rozmowy mężczyzna mówi, że nie lubi swojego nazwiska i chętnie by je zmienił, ale Nadzorca nie chce tego zrobić, gdyż brakuje mu blankietów. Bohater może mu pomóc załatwić nowy. Po kilku wydarzeniach związanych z uwolnieniem Senyana, Pizdochujew może otrzymać nowy paszport z nowym nazwiskiem.

Wychowanie Pietrowicza Edytuj

Jest wściekły na handlarza, gdyż ten bez przerwy klnie. Prosi agenta o załatwienie tej sprawy. Po otrzymaniu wszystkich tomów słownika przekleństw, jego stosunek do wulgaryzmów ulega znacznej zmianie i literat sam zaczyna bluzgać.

Wynalazek Doktora Gilotyny Edytuj

W późniejszych wydarzeniach pomaga bohaterowi w wypróbowaniu gilotyny, dając mu eliksir nieśmiertelności.

Dalsze losy Edytuj

Ginie podczas wybuchu bomby atomowej lub zostaje zabity przez jednostki specjalne W.A.S.P.