Fandom

Gothicpedia

Piaskowy topielec

5041stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Piaskowy topielec
Piaskowy topielec (G3) (by Kubar906).png
Informacje
Gromada
Gady
Punkty doświadczenia
100
Siła/Zręczność
40/40
Punkty życia
80
Pancerz
20
Status
Pospolity
Występowanie
Kod
G3: spawn SandLurker
G3ZB: spawn ep_SandLurker

Piaskowy topielec – zwierzę występujące w Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów

Gothic 3 Edytuj

Jest to pustynna odmiana zwykłego topielca. Występuje tylko na pustyni Varant, nie można go spotkać nigdzie indziej. Zachowuje się tak samo jak jego krewniak z Myrtany. Nie różni się do niego stylem walki. Po kolorze skóry można wywnioskować, że przystosował się do braku wody i przywykł do pustynnego klimatu. Piaskowe topielce często można znaleźć w jaskiniach i ruinach. Wiele z nich znajduje się w okolicy Bakareshu. Bezimienny posiadając odpowiednie umiejętności łowieckie może z nich wyciągnąć również dwa szpony.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Piaskowe topielce można spotkać jedynie na wybrzeżu, na plaży znajdującej się pod Ardeą. Różnią się wyglądem od tych występujących na pustyni. Z grzbietu wystają im kolce i posiadają długie ogony. Bezimienny posiadając wraz z odpowiednimi umiejętnościami łowieckimi nadal może wyciągnąć z nich dwa szpony.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Quest Pack 4 można z nich wyciągnąć skórę piaskowego topielca.
  • Piaskowy topielec w grze nazywa się: "Topielec".
  • Czerwone plamy na skórze wyglądają jak oparzenia, jednak jest to wątpliwe biorąc pod uwagę, że mieszkają one na pustyni od dość długiego czasu i zapewne zdążyły się przystosować. Bardziej prawdopodobne jest to, że skóra, tam gdzie są te plamy jest mocniej ukrwiona, co pozwala na chłodzenie się w upały. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki