FANDOM

Pedro – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to nowicjusz, który mieszka w klasztorze Magów Ognia na wyspie Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Początkowo ma za zadanie pilnować wejścia na dziedzińcu klasztoru. W trzecim rozdziale zostaje opętany przez poszukiwaczy. Na ich polecenie kradnie Oko Innosa i ucieka. Nowicjusz zostaje wywieziony na wyspę Irdorath, gdzie jest torturowany i przesłuchiwany przez orkowego pułkownika. Jego stanowisko przed klasztorem zajmuje na jakiś czas Milten, który następnie odpływa z Bezimiennym na wyspę. Gdy bohater przybywa do Dworu, odnajduje Pedra w pierwszej celi wewnątrz więzienia. Może wtedy zdecydować, czy zabić go na miejscu za zdradę, czy zabrać na statek i później oddać go w ręce sprawiedliwości. Nowicjusz twierdzi jednak, że nie jest niczemu winien, gdyż działał pod wpływem uroku poszukiwaczy. Jeżeli Bezimienny daruje mu życie, ten zdradzi w jakiej kolejności pociągnąć za pochodnie, które otwierają tajemne przejście prowadzące do Dworu Irdorath.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli Bezimienny nie zabije Pedra za zdradę, były nowicjusz wyrusza z nim na Esmeraldzie w kierunku Myrtany. Możliwe, iż został zabity podczas ataku piratów na okręt lub uciekł, gdyż w kolejnych częściach nie ma o nim ani jednej wzmianki. 

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Pyrokar opowiada o skradzeniu Oka Innosa, mówi, że Pedro był kandydatem na tytuł arcymaga ognia (podczas ostatniego spotkania z nim był nowicjuszem, jest to więc błąd tłumaczy – prawdopodobnie chodziło o kandydata na Maga Ognia).
  • W rozdziałach od trzeciego do piątego przebywa w opuszczonej kopalni pod słonecznym kręgiem. Znajduje się on w odnodze zakrytej skałą, na której zawieszona jest pochodnia, można dostać się tam jedynie używając kodów lub błędu z przemianą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki