Fandom

Gothicpedia

Pedro

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Share

Pedro
Pedro (by SpY).png
Pedro przed Klasztorem Innosa na wyspie Khorinis

Informacje
Gildia
Poziom
GII: 12
GII:NK: 20
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dziedziniec klasztoru Innosa na wyspie Khorinis
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Zależny od decyzji Bezimiennego
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Nov_600_Pedro (Khorinis)
Nov_600_Pedro_DI (Irdorath)

Pedro – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to nowicjusz, który mieszka w klasztorze Magów Ognia na wyspie Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Początkowo ma za zadanie pilnować wejścia na dziedzińcu klasztoru. W trzecim rozdziale zostaje opętany przez poszukiwaczy. Na ich polecenie kradnie Oko Innosa i ucieka. Nowicjusz zostaje wywieziony na wyspę Irdorath, gdzie jest torturowany i przesłuchiwany przez orkowego pułkownika. Jego stanowisko przed klasztorem zajmuje na jakiś czas Milten, który następnie odpływa z Bezimiennym na wyspę. Gdy bohater przybywa do Dworu, odnajduje Pedra w pierwszej celi wewnątrz więzienia. Może wtedy zdecydować, czy zabić go na miejscu za zdradę, czy zabrać na statek i później oddać go w ręce sprawiedliwości. Nowicjusz twierdzi jednak, że nie jest niczemu winien, gdyż działał pod wpływem uroku poszukiwaczy. Jeżeli Bezimienny daruje mu życie, ten zdradzi w jakiej kolejności pociągnąć za pochodnie, które otwierają tajemne przejście prowadzące do Dworu Irdorath.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli Bezimienny nie zabije Pedra za zdradę, były nowicjusz wyrusza z nim na Esmeraldzie w kierunku Myrtany. Możliwe, iż został zabity podczas ataku piratów na okręt lub uciekł, gdyż w kolejnych częściach nie ma o nim ani jednej wzmianki. 

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Pyrokar opowiada o skradzeniu Oka Innosa, mówi, że Pedro był kandydatem na tytuł arcymaga ognia (podczas ostatniego spotkania z nim był nowicjuszem, jest to więc błąd – prawdopodobnie chodziło o kandydata na Maga Ognia).
  • Jeśli Bezimienny dołączy do łowców smoków, Gorax każe mu zabić Pedra z polecenia Serpentesa.
  • Jest jedynym "opętanym", który sam "wraca do siebie" – można więc uznać, że nie działał pod wpływem opętania, lecz uroku, który minął.
  • Na wyspie Khorinis jest nieśmiertelny.
  • Uwielbia baranią kiełbasę.
  • W rozdziałach od trzeciego do piątego przebywa w opuszczonej kopalni pod słonecznym kręgiem. Znajduje się on w odnodze zakrytej skałą, na której zawieszona jest pochodnia, można dostać się tam jedynie używając kodów lub błędu z przemianą.
  • Pedro wykrada Oko Innosa dopiero wtedy, gdy bohater odda lordowi Hagenowi list od Garonda.
  • W modyfikacji Returning w siódmym rozdziale Bezimienny może zapłacić pięć tysięcy sztuk złota, aby Pyrokar go uniewinnił. Innym rozwiązaniem jest poręczenie za nowicjusza, które Pyrokar musi uznać ze względu na zasługi bohatera.
  • Pomimo, że był torturowany, nie widać na nim żadnych ran, ani zniszczeń na jego szacie.
  • W modyfikacji Rozdroże Lester zabija go na polecenie Vatrasa, gdyż Pedro zadał się z kultystami Beliara.

Więcej w Fandom

Losowa wiki