Fandom

Gothicpedia

Pedar

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pedar
Pedar (Gothic 3) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Miejsce zamieszkania
Chata nad grobowcem Ejnara
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Nieznane
Dubbing
Kod na przywołanie
Pedar

Pedar – postać, występująca w Gothic 3. Jest to Nordmarczyk mieszkający w swojej chacie nad grobowcem nieumarłego Ejnara.

Przed akcją gry Edytuj

Przed akcją gry należał do Klanu Młota i był jednym z wytapiaczy rudy. Chciał stworzyć broń doskonałą z czystej magicznej rudy. W tym celu wysłał swoich dwóch czeladników na poszukiwanie potrzebnego składniku - rogu cieniostwora. Obaj nie wrócili. Po tym wydarzeniu Pedar opuścił swój klan i zaczął prowadzić żywot samotnika, cały czas nosząc poczucie winy.

Gothic 3 Edytuj

Kiedy Bezimienny go spotyka, Pedar opowiada mu swoją historię. Bohater chce z nim handlować, ale ten nie chce złota, gdyż jest mu ono nie potrzebne. Zamiast tego mówi, że będzie handlował z Bezimiennym po przyniesieniu mu dwudziestu skór lodowych wilków i dziesięciu bryłek rudy. Sprzedaje broń, surową rudę oraz projekty broni do wykucia. Przez krótki czas mieszka z nim Rathgar, jego przyjaciel, po odprowadzeniu go do grobowca Ejnara przez Bezimiennego. Kiedy Bezimienny chce się nauczyć wykuwania broni z czystej magicznej rudy, Ingvar nakazuje mu zdobyć także pozwolenie Pedara, jako że jest wytapiaczem rudy. Ten nie chce o tym słyszeć, gdyż uważa że doprowadzi to jedynie do kolejnych śmierci. Po krótkiej namowie jednak się zgadza i każe bohaterowi zdobyć ten sam składnik, który mieli znaleźć jego czeladnicy - róg cieniostwora. Gdy Bezimienny przynosi mu go, Pedar nie może w to uwierzyć i udziela bohaterowi swego błogosławieństwa.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane. Prawdopodobnie dalej mieszka w swojej chacie lub wrócił do Klanu Młota.

Więcej w Fandom

Losowa wiki