Fandom

Gothicpedia

Pedar

5225stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pedar – postać, występująca w Gothic 3. Jest to Nordmarczyk mieszkający w swojej chacie nad grobowcem nieumarłego Ejnara.

Przed akcją gry Edytuj

Przed akcją gry należał do Klanu Młota i był jednym z wytapiaczy rudy. Chciał stworzyć broń doskonałą z czystej magicznej rudy. W tym celu wysłał swoich dwóch czeladników na poszukiwanie potrzebnego składniku - rogu cieniostwora. Obaj nie wrócili. Po tym wydarzeniu Pedar opuścił swój klan i zaczął prowadzić żywot samotnika, cały czas nosząc poczucie winy.

Gothic 3 Edytuj

Kiedy Bezimienny go spotyka, Pedar opowiada mu swoją historię. Bohater chce z nim handlować, ale ten nie chce złota, gdyż jest mu ono nie potrzebne. Zamiast tego mówi, że będzie handlował z Bezimiennym po przyniesieniu mu dwudziestu skór lodowych wilków i dziesięciu bryłek rudy. Sprzedaje broń, surową rudę oraz projekty broni do wykucia. Przez krótki czas mieszka z nim Rathgar, jego przyjaciel, po odprowadzeniu go do grobowca Ejnara przez Bezimiennego. Kiedy Bezimienny chce się nauczyć wykuwania broni z czystej magicznej rudy, Ingvar nakazuje mu zdobyć także pozwolenie Pedara, jako że jest wytapiaczem rudy. Ten nie chce o tym słyszeć, gdyż uważa że doprowadzi to jedynie do kolejnych śmierci. Po krótkiej namowie jednak się zgadza i każe bohaterowi zdobyć ten sam składnik, który mieli znaleźć jego czeladnicy - róg cieniostwora. Gdy Bezimienny przynosi mu go, Pedar nie może w to uwierzyć i udziela bohaterowi swego błogosławieństwa.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane. Prawdopodobnie dalej mieszka w swojej chacie lub wrócił do Klanu Młota.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki