FANDOM

Peck – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to strażnik miejski i zbrojmistrz z miasta Khorinis.

Gothic II Edytuj

Zajmuje się wydawaniem broni nowym strażnikom. Od dłuższego czasu Peck miga się od służby i przebywa w domu publicznym Czerwona Latarnia w porcie. Jest na piętrze razem z Vanją. Gdy Bezimienny dołączy do straży miejskiej i zapyta o uzbrojenie, Lord Andre odeśle go do Pecka, jednocześnie prosząc go, by sprawdził, gdzie się podziewa. Od kowala Mortisa dowiaduje się o miejscu jego pobytu. Krótka rozmowa przekona strażnika do powrotu do koszar, poprosi on jednak, by bohater nie powiedział dowódcy, gdzie go widział. Jeżeli Bezimienny zda Andre pełną relację, dostanie nieco więcej punktów doświadczenia, ale Peck będzie bardzo zdenerwowany i da mu zardzewiały miecz. Jeżeli jednak postanowi nie wydać strażnika, dostanie nieco mniej doświadczenia, ale Peck uzna go za równego sobie i da mu najlepszą broń jaką posiada, czyli dobry miecz.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Peck nadal mieszka w mieście. Jest nieprzyjemny w stosunku do Velayi i nie chce z nią rozmawiać. Zmienił wiarę z Innosa na Beliara. Zmusił Rengaru do współpracy z odszczepieńcami. Kiedy zauważa bohaterkę spacerującą w kanałach pyta ją o cel jej podróży. Niezależnie od odpowiedzi rzuca się na wojowniczkę. Po wymagającej walce ginie z ręki Velayi.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Peck został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Posiada klucz do wieży, w której znajduje się Joe.
  • Jeżeli bohater zgłosi się do niego po broń dopiero w trzecim rozdziale, to dostanie rubinowe ostrze.