FANDOM

Patrick – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest najemnikiem mieszkającym na farmie Onara.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest uczniem Corda, który to zleca Bezimiennemu zadanie odnalezienia Patricka w kryjówce bandytów. Patrick poszedł handlować z bandytami. Bohater dowiaduje się, że Dexter nie zna nikogo o takim imieniu. Bezimienny odnajduje Patricka dopiero w Jarkendarze, gdzie okazuje się być jednym z więźniów wydobywających złoto. Jest on tam ich rzecznikiem. Dzięki pomocy Bezimiennego i zgodzie Thorusa, staje na czele uciekinierów i bezpiecznie udaje mu się wrócić do Khorinis, gdzie nadal trenuje pod okiem Corda.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Patrick nadal przebywa na farmie Onara. Mówi Velayi o plotce, że bohaterka i Dar są parą. Najemnik znalazł też runę teleportacyjną prowadzącą na największą farmę w Khorinis. Podczas rozmowy z Velayą nagle teleportuje się. Po tym incydencie Patrick bez wahania oddaje runę bohaterce.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Patrick został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki