FANDOM

Baal Parvez – postać występująca w Gothic oraz modyfikacji Returning. Jest nowicjuszem z Obozu Bractwa.

Gothic Edytuj

Poszukuje nowych ludzi do obozu. Przekazuje Bezimiennemu podstawowe informacje na temat Śniącego, jego magii oraz zwyczajach panujących w obozie. Cały czas przebywa na targowisku w zewnętrznym pierścieniu. Może zaprowadzić Bezimiennego do obozu na bagnie. Wraca potem do Starego Obozu. Po zawaleniu Starej Kopalni zostaje bezlitośnie zamordowany przez strażników.

Modyfikacje Edytuj

Returning Edytuj

Przebywa w Khorinis oraz awansował do stopnia guru. Gdy Bezimienny chce dołączyć do Bractwa, potrzebuje jego zgody. Bohater musi przyprowadzić mu jednego ucznia, którym później okazuje się Valentino. Bierze udział w bitwie przeciwko orkom rozgrywającej się na farmie Onara w VII rozdziale.

Global Mod Edytuj

Parvez przeżył zamieszanie w Starym Obozie i udał się do dawnego obozu Quentina. Tam przyłączył się do okolicznych bandytów i przebywał przez całą akcję modyfikacji. Jest związany z zadaniem od Donato, który prosi Bezimiennego, by ten odzyskał od Parveza pewną różdżkę, którą miał przechować. Poza tym nie odgrywa większej roli.

Aby Bezimienny mógł z nim porozmawiać, musi mieć jakikolwiek pancerz bandyty. W przeciwnym wypadku rzuci się na bohatera, gdyż Parvez ma gildię Bandyta.

W tej samej modyfikacji zapuścił włosy oraz ma inną twarz.

Cytaty Edytuj

Zobacz tutaj.