FANDOM

Baal Parvez – postać, występująca w Gothic oraz modyfikacji Returning. Jest nowicjuszem z obozu Bractwa.

Gothic Edytuj

Poszukuje nowych ludzi do obozu. Przekazuje Bezimiennemu podstawowe informacje na temat Śniącego, jego magii oraz zwyczajach panujących w obozie. Cały czas przebywa na targowisku w zewnętrznym pierścieniu. Może zaprowadzić Bezimiennego do obozu na bagnie. Wraca potem do Starego Obozu. Po zawaleniu kopalni został bezlitośnie zamordowany przez strażników.

Returning Edytuj

Przebywa w Khorinis oraz awansował do stopnia guru. Gdy Bezimienny chce dołączyć do Bractwa, potrzebuje jego zgody. Bohater musi przyprowadzić mu jednego ucznia, którym później okazuje się Valentino. Bierze udział w bitwie przeciwko orkom rozgrywającej się na farmie Onara w siódmym rozdziale.

Global Mod Edytuj

Parvez przeżył zamieszanie w Starym Obozie i udał się do dawnego obozu Quentina. Tam przyłączył się do okolicznych bandytów i przebywał przez całą akcję modyfikacji. Jest związany z zadaniem od Donato, który prosi Bezimiennego, by ten odzyskał od Parveza pewną różdżkę, którą miał przechować. Poza tym nie odgrywa większej roli.

Cytaty Edytuj

Zobacz tutaj.

Ciekawostki Edytuj

  • W Global Mod, aby z nim porozmawiać trzeba mieć jakikolwiek pancerz bandyty. W przeciwnym wypadku rzuci się na bohatera, gdyż Parvez ma gildię Bandyta.
  • W tej samej modyfikacji zapuścił włosy oraz ma inną twarz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki