FANDOM

Parlan – postać, występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to mag ognia, który przebywa na głównym placu klasztoru Innosa.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wita nowych nowicjuszy przed siedzibą Najwyższej Rady. Jeśli Bezimienny chce zostać magiem, musi wykonać zadania dla innych braci. Gdy to zrobi, musi się zgłosić do Parlana – ten wyda mu pozwolenie na studiowanie prastarych pism w klasztornej bibliotece, a także zleci posprzątanie sal nowicjuszy. W tym celu Bezimienny musi poprosić Babo oraz trzech innych kandydatów na magów, którzy to za niego zrobią.

Gdy bohater popełni jakąś zbrodnię na terenie klasztoru, Parlan, który pełni rolę sędziego, każe mu w ramach pokuty zapłacić grzywnę. Mag może też zwiększyć manę Bezimiennego do 90 punktów. Po przekroczeniu tego limitu, odsyła bohatera do Pyrokara, który może dalej zwiększyć energię magiczną Bezimiennego. Może nauczać 3 kręgów magii i tworzenia run pomocniczych np. światło czy sen.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, wyspa została zaatakowana przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity lub zniewolony. Mógł również uciec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki