Fandom

Gothicpedia

Pardos

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pardos
Pardos (by NexGaming).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing

Pardos – postać występująca jedynie w Gothic II: Noc Kruka. Jest pracownikiem farmera Bengara.

Przed akcją gry Edytuj

Jak to ujął Bengar, jest on strachliwą osobą, bojącą się nawet chrząszcza. Został on porwany przez bandytów i przewieziony do Jarkendaru.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Bezimienny spotyka go jako niewolnika pracującego w kopalni złota w obozie bandytów. Jest ciężko chory. Z pomocą Pardosowi przychodzi bohater, który ofiarowuje mu miksturę leczniczą, dzięki której niewolnik wraca do zdrowia. Jego losem przejął się również Telbor, który podziękował nam za ten czyn. Po uwolnieniu, powraca do swojego dawnego zawodu – farmerstwa. Od tej chwili aż do zakończenia gry będzie przebywał na farmie Bengara.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Pardosowi udaje się uciec z farmy Bengara jeszcze przed bitwą na płaskowyżu. Mieszka w tawernie Orlana i cierpi na depresję. Kiedy świeżo uhonorowana tytułem szlacheckim Velaya proponuje mu pracę przy budowie domu, Pardos zgadza się, lecz chce dostać wypłatę przed rozpoczęciem pracy. Po zapłaceniu stu pięćdziesięciu sztuk złota Pardos wyrusza do posiadłości bohaterki. Po wykonanym zleceniu zwierza się wojowniczce, że postanawia popytać o pracę. I tak zostaje przyjęty na farmie Onara, gdzie było wolne miejsce na stanowisko sprzątacza.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki