FANDOM

Pardos – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest pracownikiem farmera Bengara.

Przed akcją gry Edytuj

Jak to ujął Bengar, jest on strachliwą osobą, bojącą się nawet chrząszcza. Został on porwany przez bandytów i przewieziony do Jarkendaru.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Bezimienny spotyka go jako niewolnika pracującego w kopalni złota w obozie bandytów. Jest ciężko chory. Z pomocą Pardosowi może przyjść bohater, dając mu miksturę leczniczą, dzięki której niewolnik wraca do zdrowia. Jego losem przejął się również Telbor, który podziękował mu za ten czyn. Po uwolnieniu powraca do swojego dawnego zawodu – farmerstwa. Od tej chwili aż do zakończenia gry będzie przebywał na farmie Bengara.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Pardosowi udaje się uciec z farmy Bengara jeszcze przed bitwą na płaskowyżu. Mieszka w tawernie Orlana i cierpi na depresję. Kiedy świeżo uhonorowana tytułem szlacheckim Velaya proponuje mu pracę przy budowie domu, Pardos zgadza się, lecz chce dostać wypłatę przed rozpoczęciem zadania. Po zapłaceniu 150 sztuk złota, Pardos wyrusza do posiadłości bohaterki. Po wykonanym zleceniu zwierza się wojowniczce, że postanawia popytać o pracę. Następnie zostaje przyjęty na farmie Onara, gdzie było wolne miejsce na stanowisko sprzątacza.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity lub zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki