FANDOM

Parcival – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka.

Przed akcją gry Edytuj

Stacjonował prawdopodobnie w Vengardzie, następnie przybył z rozkazu króla Rhobara II do Khorinis wraz z setką innych paladynów, razem z ekspedycją Kapitana Garonda zszedł do Górniczej Doliny. Stworzył tam trzy ekipy górnicze na czele z paladynami Silvestrem, Fajethem i Marcosem, które miały wydobywać magiczną rudę.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przebywa w zamku, stoi obok Orika. Opowiada Bezimiennemu o trzech grupach kopaczy. Parcival nie chce się zgodzić na to, aby Jan mógł pracować w kuźni. W tym celu Bezimienny musi porozmawiać z kapitanem Garondem. Jeżeli Bezimienny otworzy główną bramę, tylko Parcival, Keroloth i Vatras będą wiedzieli, że bohater to zrobił. Będzie chciał zabić Bezimiennego za zdradę, więc bohaterowi nie pozostaje nic innego jak zabić jego i Kerolotha.

Zdarzenie na Morzu Edytuj

W modyfikacji Zdarzenie na Morzu dowodzi ekspedycją wysłaną na wyspę Khorinis po dostawę magicznej rudy.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Górnicza Dolina została zaatakowana przez orków, tym samym Parcival został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Bezimienny wystarczająco długo będzie zagadywał do Parcivala, to po pewnym czasie ten drugi powie mu, żeby zostawił go w spokoju, a bohater otrzyma 100 punktów doświadczenia.
  • W modyfikacji Returning zostanie uwięziony.
  • Jego imię pochodzi prawdopodobnie od Parcifala, jednego z rycerzy Okrągłego Stołu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki