Fandom

Gothicpedia

Pantera

5066stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
Pantera
Pantera (by SpY).png
Pantera w Gothic II: Noc Kruka
Informacje
Gromada
Ssaki
Punkty doświadczenia
G2:NK: 200
A:US: ?
Siła/Zręczność
G2:NK: 100/100
A:US: ?
Punkty życia
G2:NK: 200
A:US: ?
Pancerz
G2:NK: 0/0/0/0
A:US: ?
Status
Bardzo Rzadki
Występowanie
Kod
stonepuma

Pantera – zwierzę spotykane na wyspie Khorinis oraz wyspie Argaan. Występuje w Gothic II: Noc Kruka i ArcaniA: Upadek Setarrif. Jest to bardzo duży, drapieżny ssak z rodziny kotowatych o czarnej sierści.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Panterę można spotkać tylko przywołując ją kodem, nie występuje nigdzie na wyspie Khorinis. Po zabiciu, nie można pozyskać z niej żadnego trofeum. W tej części serii od prawdziwej pantery różni się połyskliwymi, szafirowymi oczami i niebieską paszczą. Atakuje jak cieniostwór i prowadzi podobny tryb życia.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

Pantery żyją w dżungli, ale tylko na północ od Setarrif. W południowej części, którą Bezimienny odwiedza w ArcaniA, nie występują. Potrafią dostrzec bohatera już z dużej odległości, są szybkie i niebezpieczne. Po ich zabiciu, bohater może wyrwać im pazur jako trofeum. Jest to jedno z nielicznych zwierząt w grze, które oparło się demonicznemu wpływowi Śniącego.

Ciekawostki Edytuj

  • Model pantery używa animacji szkieletowej cieniostwora.
  • Prawdopodobnie miała pojawić się w Jarkendarze, w miejscu występowania cieniostworów.
  • Posiada gildię "kamienna puma", tak samo jak Ognisty demon.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice, występują podobne pantery, takie jak demoniczna pantera oraz strażnicza pantera.
  • Panterę można spotkać na jednej z wysp w modyfikacji Juran.
  • W modyfikacji Returning można spotkać pantery, pojawiają się one od trzeciego rozdziału w Jarkendarze.
  • W gothic 2 noc kruka atakuje tylko nocą,a w dzień śpi i nie reaguje na obecność bohatera.
  • Można ją spotkać w modyfikacji "Wojna z orkami".

Więcej w Fandom

Losowa wiki