Fandom

Gothicpedia

Pantera

5394strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Pantera – zwierzę, występujące w Gothic II: Noc Kruka i ArcaniA: Upadek Setarrif. Jest spotykane na Argaan. Jest to bardzo duży, drapieżny ssak z rodziny kotowatych o czarnej sierści.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Panterę Bezimienny może spotkać jedynie wtedy, gdy przywoła ją za pomocą kodów. Po zabiciu bohater nie może pozyskać z jej ciała żadnego trofeum. Od pantery w rzeczywistości różni się połyskliwymi, szafirowymi oczami i niebieską paszczą. Atakuje jak cieniostwór i prowadzi podobny tryb życia. Atakuje tylko nocą, a w dzień śpi, nie reagując na obecność Bezimiennego.

Returning Edytuj

Bezimienny może spotkać pantery od trzeciego rozdziału w Jarkendarze.

Juran Edytuj

Bohater może ją spotkać na jednej z wysp.

Wojna z orkami Edytuj

Występuje jako jedno ze zwierzą dostępnych w grze.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

Pantery żyją w dżungli, ale tylko na północ od Setarrif. W południowej części, którą Bezimienny odwiedza w ArcaniA, nie występują. Potrafią dostrzec bohatera już z dużej odległości, są szybkie i niebezpieczne. Po ich zabiciu, bohater może wyrwać im pazur jako trofeum. Jest to jedno z nielicznych zwierząt w grze, które oparło się demonicznemu wpływowi Śniącego.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Bezimienny może spotkać podobne pantery, takie jak demoniczna oraz strażnicza pantera.

Ciekawostki Edytuj

  • Model pantery używa animacji szkieletowej cieniostwora.
  • Prawdopodobnie miała pojawić się w Jarkendarze, w miejscu występowania cieniostworów.
  • Posiada gildię kamienna puma, tak samo jak ognisty demon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki