FANDOM

Pancerz buntownika – pancerz, występujący w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Gothic 3 Edytuj

Standardowa zbroja w wyposażeniu buntowników walczących w imię króla. W porównaniu z lekkim pancerzem ma ona już widoczny stalowy napierśnik, dzięki któremu zapewnia lepszą ochronę. Oferują ją handlarze z obozów w lasach oraz kupcy z Vengardu i klasztoru. Bezimienny może go kupić za 30000 sztuk złota, jednak sprzedać jedynie za 9000. Aby ją kupić, bohater musi posiadać co najmniej 25% reputacji u buntowników.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Pancerz noszą głównie wojownicy z frakcji zachodniej, na przykład gladiator Ritt z Silden. Wykonano go z włókna, dodatkowo okryto korpus i ramiona stalą. Zapewnia średnią ochronę. Sprzedają go niektórzy handlarze z Silden i Geldern, bohater może go również kupić u Egidiusa – handlarza i alchemika z Vengardu. Bezimienny może go kupić za 20000 sztuk złota, lecz sprzedać jedynie za 5600.

Ciekawostki Edytuj

  • W podstawowej wersji Gothica 3 przy zakupie bohater może otrzymać pancerz buntownika o modelu pancerza najemnika orków i na odwrót.