Fandom

Gothicpedia

Pancerz asasyna

5394strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pancerz asasyna – pancerz, występujący w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest noszony przez asasynów z Varantu.

Gothic 3 Edytuj

Pancerz Asasyna zapewnia dość dobrą ochronę, lecz nie wyśmienitą, gdyż asasyńscy płatnerze nie przywykli do wykonywania pancerzy ze stali ze względu na gorący klimat pustyni Varant. Ubranie to jest lekkie, przewiewne i dobrze wzmocnione, dzięki czemu zapewnia ochronę przed palącym słońcem i wysoką temperaturą. Jest koloru czarnego z różowymi elementami przy szyi i pasie. Dodatkowo posiada czarne buty i dwa pasy na broń przebiegające wzdłuż tułowia noszącego. Po bokach sterczą małe, ciemnozłote sznureczki. Aby Bezimienny mógł kupić pancerz potrzebuje dwudziestu pięciu punktów reputacji u Asasynów.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Pancerz nie uległ zmian, jedynie to kolory stały się wyraziste. Został wykonany w jednym z miast Varantu, karwasze i nagolenniki zostały wykonane ze skóry mrocznego zębacza. Pancerz jest lekki, przewiewny i dobrze wzmocniony przed słońcem i upałem. Bezimienny nie ma możliwości kupienia tego pancerza, może go przywołać kodem i sprzedać za jedenaście tysięcy dwieście złotych monet.

Ciekawostki Edytuj

  • Na czerwonym pasie widnieją dwa białe symbole przypominające hilal – herb pierwszych kalifów, a także symbol znajdujący się na flagach wielu państw islamskich. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że kultura Asasynów jest wzorowana na kulturze arabskiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki