FANDOM

Paczka bagiennego ziela – ciężka paczka bagiennego ziela, występująca w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka i Gothic 3.

Jej właścicielem w drugiej części gry jest najemnik Cipher. W Gothic 3 można ją znaleźć w Lago i na wyspie w pobliżu Bakareshu.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Bagienne ziele hodowano tylko w Kolonii, więc towar stał się bardzo pożądany. Wiedząc to, Cipher wypełnił paczkę najlepszym zielem z Kolonii i zabrał na farmę Onara, by sprzedawać je z dużym zyskiem. Po jakimś czasie okazało się, że paczka zniknęła. Cipher oskarżył o to farmera Bodo, jednak prawdziwym złodziejem okazał się najemnik Dar, który sprzedał paczkę w Khorinis. Bezimienny znajduje ją w magazynie obok domu kartografa Brahima, pilnowaną przez strażnika. Lord Andre również zleca Bezimiennemu odnalezienie tej paczki, jeśli będzie on w straży miejskiej. Po jej zdobyciu bohater może oddać paczkę przełożonemu albo powiedzieć mu, że wrzucił paczkę do morza i zanieść ją Cipherowi. Najemnik będzie niezwykle zadowolony, da Bezimiennemu w nagrodę dziesięć skrętów i wstawi się za bohaterem, jeśli będzie chciał dołączyć do najemników.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W tej modyfikacji również pojawia się wątek związany z tą paczką. Gdy bohaterka okradnie magazyn dowodów rzeczowych w koszarach, znajdzie ją i będzie mogła oddać Cipherowi. Wynika to z faktu, iż twórcy owej modyfikacji założyli, że Bezimienny był członkiem straży miejskiej.

Gothic 3 Edytuj

Emet, Nasib i Vasco zlecają Bezimiennemu dostarczenie im paczek bagiennego ziela.

  • Pierwsza paczka znajduje się u Rasula z Lago. Daje ją nam po wykonaniu zadania Krwawi krwiopijcy.
  • Drugą paczkę dostajemy od Fabio z Lago, za wygranie walki na arenie z Grubuzem.
  • Trzecia paczka znajduje się na wyspie na której stoi mała chatka niedaleko Bakareshu.

Oprócz tego paczkę można przekazać Gonzalesowi jako prezent w celu uzyskania do niego dostępu lub Lesterowi.