FANDOM

Pacho – postać, występująca w Gothic. Jest to strażnik ze Starego Obozu, przebywający poza obozowiskiem niedaleko południowej bramy.

Gothic I Edytuj

Zadaniem Pacho jest obserwacja terenów położonych na południowy zachód od Starego Obozu. Głównym zagrożeniem tamtejszej okolicy są patrole orków. Pracą strażnika jest informowanie obozowiska na czas o zbliżającym się niebezpieczeństwie. Większość czasu spędza on pod kamienną ścianą siedząc pod drzewem. Oprócz tego, strażnik pełni rolę informatora ostrzegającego nowo przybyłych skazańców oraz myśliwych. Przestrzega wędrowców i zawraca ich, by nie kierowali się przypadkowo w głąb ziem orków, gdzie, jak sam mówi, orkowie przerobiliby ich na kotlety. Od czwartego rozdziału jest do Bezimiennego wrogo nastawiony.

Modyfikacje Edytuj

Czas Zapłaty Edytuj

Podczas ucieczki ze Starego Obozu zostaje zaatakowany przez topielce, w wyniku czego stracił głos. Razem ze Skorpionem ukrywa się w jaskini na ziemiach orków. Odzyskuje głos dzięki miksturze z aloesu podarowanej mu przez Ricka, po czym dołącza do obozu rebeliantów.

Mroczne Tajemnice Edytuj

W modyfikacji Mroczne Tajemnice zabija Neka na zlecenie Złego.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, po upadku magicznej bariery prawdopodobnie zginął lub został bandytą.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pacho

  • Kod

    7 wiadomości
    • To, że ktoś czyta ten temat, nie znaczy, że przeczyta również ten, w którym zwróciłem uwagę na tę informacje. W tym temacie użytkow...
    • No rzeczywiście, teraz widzę, dzięki Lares ;) Kod: Grd_224_Pacho