Fandom

Gothicpedia

Pacho

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pacho
Pacho (Gothic I) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Droga na terytoria orków
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Grd_224_Pacho

Pacho – postać występująca w Gothic I. Jest to strażnik ze Starego Obozu przebywający poza obozowiskiem niedaleko południowej bramy.

Gothic I Edytuj

Zadaniem Pacho jest obserwacja terenów położonych na południowy zachód od Starego Obozu. Głównym zagrożeniem tamtejszej okolicy są patrole orków. Pracą pechowego strażnika jest informowanie obozowiska na czas o zbliżającym się niebezpieczeństwie. Większość czasu spędza on pod kamienną ścianą siedząc pod drzewem. Oprócz tego, strażnik pełni rolę informatora ostrzegającego nowo przybyłych skazańców oraz myśliwych. Przestrzega wędrowców i zawraca ich, by nie kierowali się przypadkowo w głąb ziem orków, gdzie, jak sam mówi, orkowie przerobiliby ich na kotlety. Od czwartego rozdziału jest do Bezimiennego wrogo nastawiony.

Czas Zapłaty Edytuj

Podczas ucieczki ze Starego Obozu zostaje zaatakowany przez topielce, w wyniku czego stracił głos. Razem ze Skorpionem ukrywa się w jaskini na ziemiach orków. Odzyskuje głos dzięki miksturze z aloesu podarowanej mu przez Ricka, po czym dołącza do obozu rebeliantów.

Dalsze losy Edytuj

Ginie zastrzelony przez Diega.

Ciekawostki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pacho

  • Kod

    7 wiadomości
    • To, że ktoś czyta ten temat, nie znaczy, że przeczyta również ten, w którym zwróciłem uwagę na tę informacje. W tym temacie użytkow...
    • No rzeczywiście, teraz widzę, dzięki Lares ;) Kod: Grd_224_Pacho

Więcej w Fandom

Losowa wiki