Fandom

Gothicpedia

Pałac Gonzalesa

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pałac Gonzalesa
Pałac Gonzalesa (by Kubar906).png
Ogólny widok na pałac
Informacje
Typ
Zespół pałacowy
Położenie
Centrum miasta Mora Sul
Mieszkańcy
Zarządca
Ważne postacie
Ważne miejsca
Teleportacja
Nie istnieje
Występowanie

Pałac Gonzalesa – pałac, znajdujący się w Mora Sul.

Gothic 3 Edytuj

Architektura i wygląd zewnętrzny Edytuj

Pałac znajduje się w centrum miasta Mora Sul. Jest klasycznym przykładem budynku wykonanym w varanckim stylu architektonicznym. Urzęduje tam zarządca miasta – asasyński kupiec Gonzales. Jego obraz podzielony jest na trzy zasadnicze części. Pierwsza spełnia funkcję fasady. Są na niej zawieszone ciemnozielone flagi orków, co symbolizuje przyjaźń i sojusz z tą humanoidalną rasą. Druga część jest bardziej reprezentacyjna. Są na niej płaskorzeźby z tajemniczymi stworzeniami i wykute głowy potworów. Trzecia część to kopuła. Na niej umieszczone są olbrzymie pale widoczne z daleka. Ten zabieg pełni funkcję ostrzegawczą: gdy wrogie wojsko ujrzy pale, trzykrotnie zastanowi się, czy nacierać na koronne miasto Asasynów. Cały pałac wykonany jest z jasnego kamienia, prawdopodobnie z piaskowca. Do głównego portalu prowadzą schody strzeżone przez Nasiba i jego dwóch podkomendnych.

Wystrój wewnętrzny Edytuj

Cały pałac to jedna wielka sala tronowa Gonzalesa. Wokół ustawione są skrzynie i pulpity z księgami. Wzdłuż wyblakło-czerwonego dywanu, pod północną ścianą na specjalnym miejscu siedzi na swym tronie sam Gonzales strzeżony przez kilku strażników. Przed nim palą się ogromne pochodnie; po jego lewej stronie stoi chram Beliara, a na prawo stoi czarny mag Ningal. Podłoga wykonana jest z kamienia, a podparty wielkimi kolumnami sufit posiada wspaniałe, zachodzące na siebie wzory.

Wejście do pałacu Edytuj

Do pałacu Nasib wpuszcza tylko tych, którzy są godni zaufania Gonzalesa i mieszkańców miasta. Minimalny poziom reputacji wynosi 75 procent.

Ciekawostki Edytuj

  • Pod tronem Gonzalesa znajduje się piedestał podobny do tych, na których umieszczone były kamienie ogniskujące w pierwszej części serii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki