FANDOM

Osch (Hector Osch) – postać, występująca w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to członek frakcji północnej, szpieg Gorna pracujący w Trelis.

Przed akcją gry Edytuj

Staje po stronie Gorna w jego wojnie z Thorusem. Jego szef wysyła go do Trelis, aby szpiegował Thorusa i jego orków. Tam szybko wkupuje się w łaski wroga i zostaje jego osobistym doradcą.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Kiedy do Thorusa przybywa Bezimienny, ten każe mu pracować jako pomocnik Oscha. Ten wówczas zleca mu zadania, w tym m. in. przyniesienie kotła Cor Kaloma. Po tym, Osch pyta bohatera, co myśli o tej wojnie. Jeżeli Bezimienny odpowie mu, że wojna to wina Gorna, Osch zgodzi się z nim i wyślę go z listem do przywódcy Gothy. Jeśli natomiast przyszły król uzna, że orkowie coś kombinują, Osch przyzna się, że jest szpiegiem i również wyślę bohatera z listem do Gorna. Jest to ważna decyzja. W pierwszym przypadku Bezimienny po przyniesieniu listu, zostanie aresztowany przez Errola i będzie musiał albo się wykupić, albo pójść do więzienia. W drugim przypadku, odźwierny Gorna nie aresztuje go, ale poprosi go o wykonanie kilku innych zadań. W pewnym momencie Thorus przejrzewa Hectora Oscha i każe uwięzić go w świątyni niedaleko Trelis. Bohater ratuje Miltena, a potem jego samego i razem ruszają do Gothy. Tam, Milten prowadzi przyszłego króla do jaskini, w której ukrywa się Mistrz przywołań. Towarzyszył im też Osch, Lee, Gorn, generał Hanz i kilkunastu paladynów. Tam toczą walkę z orkami. Następnie, na polecenie bohatera, Osch wraz z innymi udaje się do Vengardu, kiedy sam Bezimienny idzie walczyć z Bestią.

Dalsze losy Edytuj

Niewiadome są dalsze losy Oscha. Możliwe, że zamieszkał w Vengardzie, bądź wrócił do Gothy.

Ciekawostki Edytuj

  • Sibur Narad i Hector są jedynymi żywymi postaciami w całej sadze, które posiadają nazwisko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki