Fandom

Gothicpedia

Osch

5214stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
Osch
Hector Osch (G3 ZB) (by Gothicfan94).png

Informacje
Zawód
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Nieznane
Dubbing
Kod na przywołanie
Hector

Osch (Hector Osch) – postać, występująca w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to członek frakcji północnej, szpieg Gorna pracujący w Trelis.

Przed akcją gry Edytuj

Staje po stronie Gorna w jego wojnie z Thorusem. Jego szef wysyła go do Trelis, aby szpiegował Thorusa i jego orków. Tam szybko wkupuje się w łaski wroga i zostaje jego osobistym doradcą.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Kiedy do Thorusa przybywa Bezimienny, ten każe mu pracować jako pomocnik Oscha. Ten wówczas zleca mu zadania, w tym m. in. przyniesienie kotła Cor Kaloma. Po tym, Osch pyta bohatera, co myśli o tej wojnie. Jeżeli Bezimienny odpowie mu, że wojna to wina Gorna, Osch zgodzi się z nim i wyślę go z listem do przywódcy Gothy. Jeśli natomiast przyszły król uzna, że orkowie coś kombinują, Osch przyzna się, że jest szpiegiem i również wyślę bohatera z listem do Gorna. Jest to ważna decyzja. W pierwszym przypadku Bezimienny po przyniesieniu listu, zostanie aresztowany przez Errola i będzie musiał albo się wykupić, albo pójść do więzienia. W drugim przypadku, odźwierny Gorna nie aresztuje go, ale poprosi go o wykonanie kilku innych zadań. W pewnym momencie Thorus przejrzewa Hectora Oscha i każe uwięzić go w świątyni niedaleko Trelis. Bohater ratuje Miltena, a potem jego samego i razem ruszają do Gothy. Tam, Milten prowadzi przyszłego króla do jaskini, w której ukrywa się Mistrz przywołań. Towarzyszył im też Osch, Lee, Gorn, generał Hanz i kilkunastu paladynów. Tam toczą walkę z orkami. Następnie, na polecenie bohatera, Osch wraz z innymi udaje się do Vengardu, kiedy sam Bezimienny idzie walczyć z Bestią.

Dalsze losy Edytuj

Niewiadome są dalsze losy Oscha. Możliwe, że zamieszkał w Vengardzie, bądź wrócił do Gothy.

Ciekawostki Edytuj

  • Sibur Narad i Hector są jedynymi postaciami w całej sadze, które posiadają nazwisko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki