Fandom

Gothicpedia

Orun

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Orun
Orun (Gothic I) (by Jao98).png
Informacje
Gildia
Gothic: Guru
V–Hw: Bandyci
Tytuł
Poziom
Gothic: 28
V–Hw: 20
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Gothic: Pałka Oruna
V–Hw: Zaklęcie Szał Beliara
Noszony strój
Gothic: Szata guru
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
V–Hw: Brak
Kod na przywołanie
Gothic: Insert gur_1209_baalorun
V–Hw: Insert vel_22_baalorun

Baal Orun – postać występująca w Gothic. Jest to jeden z guru, mieszka w obozie bractwa. Ma imienną broń o nazwie pałka Oruna.

Gothic Edytuj

W obozie odpowiada za dostawy ziela. Kiedy Bezimienny pomoże Ghorimowi, Baal Orun pochwali go. Aby zostać nowicjuszem, Bezimienny będzie musiał go do siebie przekonać. Musi zebrać bagienne ziele od zbieraczy Balora oraz Virana, a następnie zanieść do Cor Kaloma. Jako nagrodę wręcza Bezimiennemu zwój z zaklęciem snu.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki po upadku bariery uciekł z Górniczej Doliny. Następnie Baal Orun udał się na północny wschód wyspy Khorinis. Tam jako wyznawca Beliara awansował na kapłana boga ciemności. Velaya spotyka go w świątyni Beliara, przy jednym ze stołów alchemicznych. Jest zły, że bohaterka śmiała do niego przemówić. Po wykryciu spisku wojowniczki Baal Orun zaczyna atakować ją swoimi czarami. W modyfikacji ginie z ręki Velayi.

Returning Edytuj

modyfikacji Returning stanął na czele członków Bractwa, którym udało się przeżyć zamieszanie w Górniczej Dolinie. Z jego pomysłu wybudowano Nowy Obóz Bractwa w pobliżu przełęczy. W czasie, który upłynął od zniszczenia bariery do przybycia paladynów, zdążył przyjąć wielu nowych uczniów, choć w obozie było dużo mniej ludzi niż na bagnach. Zaprzyjaźnił się też z gubernatorem Lariusem, który zapewnił członkom Bractwa spokojny byt. Przemówi do Bezimiennego, gdy ten założy przepaskę nowicjusza. Zleci mu wówczas dostarczenie przesyłki do gubernatora, a następnie poleci go pozostałym guru oraz pomoże bohaterowi przekonać do siebie Baal Parveza. Gdy przyszły król Myrtany zaskarbi sobie przychylność towarzyszy Oruna, ten wprowadzi go do Bractwa i poprosi o odnalezienie Cor Angara. W późniejszym czasie gry wyśle Bezimiennego do Pyrokara po leki dla walczących z siłami zła nowicjuszy. Po zdobyciu miasta przez orków zgadza się dołączyć do armii lorda Hagena.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery został poszukiwaczem lub zginął.

Więcej w Fandom

Losowa wiki