FANDOM

Orry – postać występująca w Gothic. Jest to strażnik ze Starego Obozu przebywający koło placu wymian.

Gothic Edytuj

Bezimienny spotyka go chwilę po zrzuceniu do Górniczej Doliny i rozmowie z Diego. Wraz z innym strażnikiem stoi na drewnianej platformie i pilnuje, aby nikt niepowołany nie dostał się na teren placu wymian. Ostrzega bohatera przed ludźmi z Nowego Obozu. Sądzi, że Stary Obóz to przytulne miejsce, w porównaniu do Nowego Obozu, który, jak uważa nie dostaje nic od króla Rhobara II i przez to napada na karawany Starego Obozu. W rozmowie z Bezimiennym, Orry przedstawia hierarchie w Starym Obozie, wspomina o chrzcie wody oraz złych ludziach takich jak Bullit, których jest więcej w obozie, lecz kiedy bohater im zapłaci, dadzą mu spokój. Opowiada również o kobietach wymienianych za magiczną rudę. Radzi bohaterowi, aby przeszukał tereny wokół opuszczonej kopalni w celu znalezienia oręża. Od czwartego rozdziału jest do bohatera, podobnie jak inni członkowie Starego Obozu, wrogo nastawiony.

Modyfikacje Edytuj

Edycja Rozszerzona Edytuj

Opowiada Bezimiennemu o losie kobiet zrzuconych do Kolonii. Gdy bohater dołączy do Obozu Bandytów, strażnik zginie podczas ataku na Plac Wymian.

Cytaty Edytuj

Zobacz tutaj.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku magicznej bariery prawdopodobnie uciekł razem ze swoim towarzyszem i został bandytą lub zginął podczas ucieczki.