Fandom

Gothicpedia

Orry

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Share

Orry
Orry (by Wojciech Wawrzyńczak).png

Informacje
Gildia
Poziom
10
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Platforma na drodze do placu wymian
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing

Orry – postać występująca w Gothic. Jest to strażnik ze Starego Obozu przebywający koło placu wymian.

Gothic Edytuj

Bezimienny spotyka go chwilę po zrzuceniu do Górniczej Doliny i rozmowie z Diego. Wraz z innym strażnikiem stoi na drewnianej platformie i pilnuje, aby nikt niepowołany nie dostał się na teren placu wymian. Ostrzega bohatera przed ludźmi z Nowego Obozu. Sądzi, że Stary Obóz to przytulne miejsce, w porównaniu do Nowego Obozu, który, jak uważa nie dostaje nic od króla i przez to napada na karawany Starego Obozu. W rozmowie z Bezimiennym, Orry przedstawia hierarchie w Starym Obozie, wspomina o chrzcie wody oraz złych ludziach takich jak Bullit, których jest więcej w obozie, lecz kiedy bohater im zapłaci, dadzą mu spokój. Opowiada również o kobietach wymienianych za rudę. Radzi bohaterowi, aby przeszukał tereny wokół opuszczonej kopalni w celu znalezienia oręża. Od czwartego rozdziału jest do bohatera, podobnie jak inni członkowie Starego Obozu, wrogo nastawiony.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku magicznej bariery prawdopodobnie uciekł razem ze swoim towarzyszem lub zginął podczas ucieczki.

Więcej w Fandom

Losowa wiki