Fandom

Gothicpedia

Orkowy taran

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Taran orków
Zamek w GD (G2) taran (by Ossowski21).png

Informacje
Typ
Machina oblężnicza
Właściciel
Materiał
Drewno
Sznury
Wartość kupna
Brak możliwości kupna
Wartość sprzedaży
Brak możliwości sprzedaży
Występowanie

Orkowy taran – taran, który orkowie postawili pod zamkiem w Górniczej Dolinie. Zrobiony głównie z drewna, miał posłużyć do zniszczenia muru od wschodniej strony. Orkowie jednak nieumiejętnie postawili go na nierównym podłożu, przez co nie mogli go stamtąd wyciągnąć. Ludzie wykorzystali go jako sposób wejścia do zamku, o czym mówi zwiadowca Jergan. Dziura pozostawiona przez taran chroniona jest przez paru knechtów i paladyna Udara.

Orkowie ustawili za zamkiem taran. W ten sposób możesz łatwiej dostać się do środka. Podkradnij się do orków, tak blisko jak zdołasz, a potem biegnij ile sił w nogach.
― Jergan

Ciekawostki Edytuj

  • Żadne stworzenie nie może wejść na taran. Wszystkie po prostu zatrzymują się przed nim. Jest to nie tyle kwestia podejścia (wejście nie sprawia problemów), co zabieg twórców, aby orkowie nie wbiegli do zamku i nie zaatakowali paladynów.
  • W związku z tym że żadne stworzenie nie może wejść na taran, można go wykorzystywać do łatwego zabijania przeciwników którzy się zatrzymują tuż obok wejścia na niego.
  • Jest to jedyny egzemplarz taranu z serii Gothic.

Więcej w Fandom

Losowa wiki