Fandom

Gothicpedia

Ork-zjawa

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Ork-Zjawa
Ork-zjawa (Zły Sen by Jakimix135xd).jpg

Informacje
Zawód
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Kilka miejsc
Dzierżona broń
Noszony strój
Brak
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Nieznane
Dubbing
Brak

Ork-Zjawa – duch orka, występujący w modyfikacji Zły Sen. Jest to uwolniona dusza pochodząca z ciała orka XyZyna.

Zły Sen Edytuj

Jest to jedna z najbardziej pomocnych postaci. Po raz pierwszy Bezimienny spotyka go na klifie koło wieży Xardasa w Jarkendarze. Wita go i mówi, że znajdzie maga poprzez coś zamknięte kamieniem. Tym czymś okazuje się być jaskinia w kanionie, gdzie prowadzi go XyZyn. Wtedy dzieje się coś dziwnego - nagle staje się noc, XyZyn znika, a na jego miejscu pojawia się zjawa. Przy drugim spotkaniu mówi, że znalazł ów zamknięty obiekt i daje bohaterowi amulet szukającego ognika oraz pierścień umożliwiający krótkotrwały sprint. Po raz trzeci spotykają się przy wejściu do jaskini gnomów, gdzie zjawa wysyła Bezimiennego po magiczny kilof. Czwarte spotkanie ma miejsce również przy jaskini, lecz gdy bohater zdobędzie ów kilof. Później w wymiarze Łazata bohater ostatni raz spotyka XyZyna, który opowiada mu swoją historię oraz mówi jak powstała zjawa – jest to jego dusza, a XyZyn to jedno z wcieleń Łazata.

Ciekawoskti Edytuj

  • Jest trochę większy od normalnego orka, więc czasem unosi się trochę nad ziemię.

Więcej w Fandom

Losowa wiki