FANDOM

Orik – postać występująca w Gothic. Jest najemnikiem Lee mieszkającym w Nowym Obozie.

Gothic: Der Comic Edytuj

Występuje jako gladiator biorący udział w wielkim turnieju zorganizowanym przez Gomeza. Posługuje się wówczas mieczem i tarczą.

Gothic Edytuj

Orik przebywa w Nowym Obozie razem z Lee w jaskini, pilnowanej przez dwóch najemników. Pełni funkcję doradcy Lee. Nie zleca Bezimiennemu żadnego zadania.

Dalsze losy Edytuj

Nie wiadomo, co się z nim stało po upadku magicznej bariery. Prawdopodobnie zginął albo przeżył i został bandytą.

Modyfikacje Edytuj

Edycja Rozszerzona Edytuj

Okazuje się, że Orik był kiedyś magnatem, którego wygnano w wyniku spisku uknutego przez Bliznę; w trzecim rozdziale Orik zleca zabicie Blizny Kosie.

Czas Decyzji Edytuj

Zostaje przywódcą obozu i nakazuje wymordować magów wody, jednak jeśli Melan Jagger postanowi pomóc Lee, ten nie cieszy się władzą zbyt długo.

Przeznaczenie Edytuj

Kosa mówi Bezimiennemu, że Orik zginął podczas zamieszania w trakcie upadku magicznej bariery nad Górniczą Doliną.

Kolonia Żywych Trupów Edytuj

Nowy Obóz zostaje zaatakowany przez zombie pod wodzą Jacka. Orik razem z towarzyszami włączają się do walki z nimi, ale sami zostają przez nich otoczeni, zabici i przemienieni w ożywieńców.

Czas Zapłaty Prolog Edytuj

Orik i inni ludzie bronią Nowego Obozu przed atakiem strażników Starego Obozu, lecz zostaje przez nich obezwładniony. Na ratunek przybywa Gorn, który jako jedyny nie zostaje pokonany, po czym zabija wszystkich najeźdźców.

Ciekawostki Edytuj